„Smartpost Itella“ tampa „SmartPosti“: tai – daugiau nei vizualinis atsinaujinimas
2025 m. pirmąjį pusmetį „Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos logistikos bendrovei „Posti Group“, pakeis pavadinimą ir prekės ženklą. Naujasis vardas, „SmartPosti“, simbolizuos ne tik vizualinį pokytį, bet ir įmonės strateginę kryptį dar labiau įsitvirtinti Baltijos šalių ir Šiaurės Europos rinkose. „Smartpost Itella“ vadovas Baltijos šalims Gediminas Mickus pasakoja, kad tai – svarbus žingsnis įmonės plėtroje, kuris leis pasiekti komunikacinę bei vertybinę sinergijas.
Jau dabar visose šalyse bendrovės gyvena tomis pačiomis vertybėmis – patikimumu, pagarba bei progresyvumu. Naujasis prekinis ženklas dar labiau atspindės bendrovės siekį priartėti prie „Posti“ grupės kultūrinių ir kokybės standartų.
„Prekės ženklo atnaujinimas mūsų atveju yra kur kas daugiau nei pavadinimo pasikeitimas. Tai – mūsų įsipareigojimas būti dar artimesniems savo klientams ir labiau atpažįstamiems tarptautinėje rinkoje. Dar labiau integruosimės į „Posti“ grupę, taip perimdami jos laimėjimus, kurie padės mums augti ir stiprinti pozicijas visame regione“, – dėsto G.Mickus.
„Smartpost Itella“ pavadinimo keitimas į „SmartPosti“ yra dalis ilgalaikės strategijos, kurią įmonės vykdo siekdamos veikti po vieningu prekės ženklu visose šalyse. „Posti“ yra pirmaujanti logistikos įmonė Šiaurės Europoje, pasižyminti aukščiausiais standartais tiek inovacijų, tiek tvarumo srityse. Įdiegti robotizacijos sprendimai, tvarios logistikos modeliai ir siekis iki 2030 m. tapti visiškai neutralia anglies dvideginio atžvilgiu ir nepriklausoma nuo iškastinio kuro įmone – mūsų dabartiniai prioritetai, lemsiantys ateities sėkmę“, – pabrėžia G.Mickus.
Investicijos į klientų patirtį ir infrastuktūros tobulinimą
Be prekės ženklo keitimo, bendrovė planuoja ir kitas investicijas į klientų patirtį bei logistikos infrastruktūrą. Vienas iš naujausių įmonės projektų – išorės paštomatų diegimas, kuris prasidės dar šį rudenį. Naujieji paštomatai leis klientams užsisakyti ir atsiimti prekes visą parą.
„Turime labai ambicingą strategiją – tapti vienu iš rinkos lyderių Baltijos šalyse. Vartotojo patirtis yra neatsiejama mūsų strategijos dalis, o atliktos bei būsimos investicijos tai tik patvirtina. Mes išgirdome savo klientų norus ir plečiame paslaugas, suteikdami daugiau lankstumo. Lauko paštomatai atlieps klientų poreikį atsiimti prekes visą parą, o jautrioms siuntoms, tokioms, kaip elektronika ar farmacijos prekės, klientams siūlysime rinktis vidaus paštomatus. Didžiuojamės, kad turime plačiausią vidaus paštomatų tinklą Šiaurės Europoje, o netrukus tapsime vieninteliais visose trijose Baltijos šalyse galinčiais pasiūlyti tiek lauko, tiek vidaus paštomatus“, – dalinasi Gediminas Mickus.
Įmonė, būdama „Posti grupės“ dalimi, per pastaruosius kelerius metus jau suvienodino daugelį procesų, atrado naujų sinergijų, kurių anksčiau neturėjo, ir tapo dar labiau integruota visais verslo aspektais.
„Tai – tik dalis to, ką esame suplanavę. Per pastaruosius kelerius metus investavome dešimtis milijonų eurų, kad sukurtume aukštos kokybės pristatymų infrastruktūrą. Džiaugiamės, kad šias pastangas jau įvertino mūsų partneriai. Dabar fokusuojamės į klientų patirties gerinimą, šioje srityje ir toliau didinsime investicijas. Siekiant šio tikslo, pirmasis žingsnis yra naujojo logistikos centro atidarymas Estijoje, kuris padės užtikrinti mūsų verslo augimą, išlaikant aukščiausią pristatymo kokybę ir greitį“, – priduria G.Mickus.
Estijoje – naujasis rūšiavimo centras
2025 m. įmonės laukia svarbus pokytis: planuojama užbaigti naujojo logistikos centro Estijoje statybas. Tai bus didžiausias įmonės logistikos centras Baltijos šalyse, į kurį investuota apie 14 mln. eurų. Naujasis logistikos centras padės dar labiau automatizuoti siuntų pristatymo procesus ir auginti bendrovės pajėgumus. Būsimasis centras sukurtas naudojant vadinamąją išmaniojo namo koncepciją, o tai reiškia, kad pastate įrengta jutiklių sistema leis nuotoliniu būdu valdyti ir nuolat stebėti visus procesus.
Naujasis centras leis dar labiau automatizuoti siuntų pristatymo procesus, padidinti pajėgumus ir užtikrinti kokybišką siuntų pristatymą ištisus metus.
„Simboliška, kad naujasis rūšiavimo centras duris atvers būtent tuo metu, kai pradėsime veiklą kaip „SmartPosti“. Tai ne tik technologinis šuolis, bet ir signalas rinkai, jog esame pasiruošę teikti dar aukštesnės kokybės paslaugas. O tai leis mums dar efektyviau reaguoti į sparčiai augančios elektroninės prekybos apimtis“, – sako G.Mickus.
Pasak jo, elektroninės prekybos augimas siuntų pristatymo verslui kelia tokius iššūkius, kaip didesnė paklausa greitesniems ir efektyvesniems pristatymams, logistikos ir infrastruktūros apkrovimas bei augantys klientų lūkesčiai. Tačiau šis augimas taip pat suteikia galimybę plėstis: diegti inovacijas, automatizuoti pristatymo sprendimus, kurti tvarius logistikos modelius bei pritraukti daugiau klientų.