Socialinių tinklų žvaigždės Paul de Miko ir Deividas Bendžius leidžiasi į spalvingus nuotykius Bolivijoje

Vytautas Dranginis, Monika Plūkaitė, Deividas Bendžius, Paul de Miko ir Juras Vėželis/Organizatorių nuotr.
Vytautas Dranginis, Monika Plūkaitė, Deividas Bendžius, Paul de Miko ir Juras Vėželis/Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Ankstyvą sekmadienio rytą socialinių tinklų žvaigždės Paulius Mikolaitis (Paul de Miko) ir Deividas Bendžius išvyko į beveik 3 savaites truksiančią kelionę, kurios metu aplankys vieną mįslingiausių Pietų Amerikos valstybių – Boliviją.

Vaikinai tapo rugpjūčio pradžioje „Sportland“ ir „The North Face“ prekinio ženklo organizuoto konkurso „Project Bolivia“ nugalėtojais, atvėrusio galimybę pažinti nepaprastą Bolivijos gamtą ir išbandyti žmogaus galimybių ribas.

Tikėjosi poilsinės kelionės

Projekto dalyviai leisis į ypatingus nuotykius Bolivijos gamtoje ir išvykdami teigė, jog patys tokio pobūdžio kelionės nebūtų susiplanavę. „Esame nusiteikę pozityviai ir džiaugiamės turėdami galimybę pažinti mums nematytą kraštą – Boliviją. Tiesa, dalyvaudami konkurse tikėjomės, jog vyksime į poilsinę kelionę, tačiau pasirodo, mums reikės lipti į kalnus, atiduoti nemažai fizinių jėgų, susidursime su įvairiais iššūkiais. Tačiau yra ir geroji kelionės pusė – panašu, kad iš jos grįšime lieknesni ir numetę svorio“, – nuotaikingai kalbėjo P. Mikolaitis ir D. Bendžius.

 Paul de Miko ir Deividas Bendžius/ Organizatorių nuotr.
Paul de Miko ir Deividas Bendžius/ Organizatorių nuotr.

Kaip viskas prasidėjo?

Norinčių išvykti į Pietų Ameriką ir dalyvauti konkurse buvo ypač daug – sulaukta daugiau nei 1500 dalyvių aplikacijų iš visų trijų Baltijos šalių. Komisija atrinko po tris įdomiausias, kūrybiškiausias bei dramatiškiausias Estijos, Latvijos, Lietuvos komandas į bendrą oficialų Baltijos šalių finalą. Šį finalą didele balsų persvara laimėjo būtent lietuvių Pauliaus Mikolaičio ir Deivido Bendžiaus komanda, pasivadinę „Fun travelling and travelling for fun“ (liet. „Smagus keliavimas ir keliavimas dėl smagumo“).

Ekspedicija yra orientuota ne tik į fizinį, bet ir į psichologinį žmonių pasiruošimą. Kelionės metu bus žygiuojama į Amazonės atogrąžų miškų džiungles, kopiama į 6 000 m. kalną Huayna Potosi, o taip pat vaikinai aplankys didžiausias ir įspūdingiausias druskų lygumas pasaulyje, apie kurias kalbama kaip apie vietą, kurioje susilieja žemė ir dangus. Visus kelionės įspūdžius bei vaizdus fiksuos fotografas Vytautas Dranginis, kuris į Boliviją grįžta jau 3 kartą.

Skatina išbandyti galimybių ribas

„Sportland LT“ vadovas Juras Vėželis sako, jog šis projektas buvo sukurtas norint plėtoti ir populiarinti kalnų, gamtos ir nuotykių sportus. „Būdami oficialiais prekės ženklo „The North Face“ atstovais, pritariame kompanijos šūkiui „Never stop exploring“ (liet. „Niekada nesustokite tyrinėti“) bei siekiame, jog žmonės nebijotų ir išbandytų savo galimybių ribas“, – pridūrė J. Vėželis.