Solveiga Mykolaitytė ir Simona Burbaitė tapo naujo projekto reklamos veidais

Dar šių metų žiemą sužibėjęs jaunojo kūrėjo, Niko Tėrėščenko, mados žurnalas „Etiquette“, kurio viršelį puošė 10 garsių ir žinomų moterų, įgauna pagreitį. Vaikino komanda pristato naują projektą – kasdienio etiketo svetainę.
Naujojo projekto reklaminiais veidais tapo trys nepaprastos gražuolės, žinomi modeliai: Simona Burbaitė, Urtė Tomkevičiūtė bei Solveiga Mykolaitytė.
Fotosesijoje, įkvėptoje fotografo Mario Testino „Towel series“ projektu, merginos apnuogino savo natūralų grožį ir prisidengė baltais rankšluosčiais, o interviu pasakojo apie viešumą, svajones bei modelio darbo pagundas.
„Vienos iš žaviausių modelių komandoje – atominė grožio bomba! Nuostabus pozavimas, emocija, seksualumas... Ir, kiekvienos išskirtinis individualumas.
Momentas, kai išeini iš dušo šlapiais plaukais įsisukęs i rankšluostį, visad kvepia šviežumu, gaiva ir, žinoma, seksualumu.“ – Teigė merginas įamžinęs žvaigždžių fotografas Gediminas Žilinskas.