Solveiga Mykolaitytė ir Simona Burbaitė tapo naujo projekto reklamos veidais

Simona Burbaitė ir Solveiga Mykolaitytė / Gedimino Žilinsko nuotr.
Simona Burbaitė ir Solveiga Mykolaitytė / Gedimino Žilinsko nuotr.
Šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai
A
A

Dar šių metų žiemą sužibėjęs jaunojo kūrėjo, Niko Tėrėščenko, mados žurnalas „Etiquette“, kurio viršelį puošė 10 garsių ir žinomų moterų, įgauna pagreitį. Vaikino komanda pristato naują projektą – kasdienio etiketo svetainę.

Naujojo projekto reklaminiais veidais tapo trys nepaprastos gražuolės, žinomi modeliai: Simona Burbaitė, Urtė Tomkevičiūtė bei Solveiga Mykolaitytė.

Fotosesijoje, įkvėptoje fotografo Mario Testino „Towel series“ projektu, merginos apnuogino savo natūralų grožį ir prisidengė baltais rankšluosčiais, o interviu pasakojo apie viešumą, svajones bei modelio darbo pagundas.

Solveiga Mykolaitytė, Simona Burbaitė ir Urtė Tomkevičiūtė
Solveiga Mykolaitytė, Simona Burbaitė ir Urtė Tomkevičiūtė / Gedimino Žilinsko nuotr.

„Vienos iš žaviausių modelių komandoje – atominė grožio bomba! Nuostabus pozavimas, emocija, seksualumas... Ir, kiekvienos išskirtinis individualumas.

Momentas, kai išeini iš dušo šlapiais plaukais įsisukęs i rankšluostį, visad kvepia šviežumu, gaiva ir, žinoma, seksualumu.“ – Teigė merginas įamžinęs žvaigždžių fotografas Gediminas Žilinskas.