Spalį „Maxima“ užtikrino pigiausią maisto krepšelį – mažiausios ne tik būtiniausių, bet ir populiarių prekių kainos
Šiemet devynis mėnesius iš dešimties pirkėjai didžiausio prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse galėjo apsipirkti pigiausiai. Kainas stebinčio portalo „Pricer.lt“ duomenimis, spalio mėnesį pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio kainos reitinge „Maxima“ išliko pirmoje vietoje, užtikrindama lietuviams mažiausias maisto produktų kainas.
„Net 89 procentai pirkėjų kasdien į savo krepšelį deda prekę su nuolaida ir sumažinta kaina. Tai rodo, kad jiems yra svarbu, jog apsiperkant būtų galima sutaupyti. Žmonės ieško akcijų ir kitų geros kainos pasiūlymų, pastebime, kad aktyviai jais naudojasi. Todėl stengiamės atliepti jų lūkestį ir padėti sutaupyti. Nuo liepos mėnesio sumažinome daugiau kaip 400 prekių reguliarias kainas. Be to skelbiame dideles žinomų ir mėgstamų prekių akcijas ir pasiūlymus tiek kasdieniam stalui, tiek namų jaukumui, kad žmonės galėtų planuoti pirkinius ir pasinaudoti visomis galimybėmis rasti reikalingų nuolaidų“, – sako Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.
Patikrinta – pigiausias prekių krepšelis Lietuvoje
Naujausia „Pricer.lt“ atlikta analizė rodo, kad „Maxima“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis beveik visus šių metų mėnesius iš eilės yra pigiausias Lietuvoje. Vasarą atnaujinus kampaniją „Kainų kaina“, pirkėjams yra užtikrinama beveik 190-ies svarbiausių maisto prekių visose kategorijose už mažiausią kainą. Už kasdien mažiausią kainą visoje prekių kategorijoje pirkėjai gali įsigyti „Maximos“ privačių prekių ženklų „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, „Ocean“ bei „Mio Rio“ produktus. Tai ir įvairūs pieno produktai, šviežia mėsa, įvairios dešros ir dešrelės, kiaušiniai, duona bei konditerijos gaminiai, konservuota produkcija, silkė ir kiti žuvies produktai. Taip pat saldumynai, cukrus, aliejus, miltai, kruopos, makaronai bei kiti įvairūs būtiniausi kasdieniai maisto produktai.
„Suskaičiavome, kad „Kainų kainos“ kampanijos prekes kas mėnesį įsigijo apie 65 proc. atėjusių į mūsų tinklo parduotuves pirkėjų. Tai tik patvirtina, kad mažos kainos yra svarbios pirkėjams ir suteikia galimybę sutaupyti“, – teigia „Maxima“ atstovas.
Mėgstamos žinomos prekės – daugiau kaip perpus pigiau
Pasak Mariaus Tilmanto, prekybos tinklo pirkėjai labai aktyviai naudojasi ir „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, kurie populiarias ir žinomų prekių ženklų prekes leidžia įsigyti už itin mažą kainą. Kad tokių prekių kainos yra itin mažos, patvirtina ir kainas stebinčio portalo „Pricer.lt“ analizė – spalio mėnesį žinomų prekių ženklų vidutinis krepšelis pigiausias buvo būtent „Maximos“ parduotuvėse.
„Matome, kad tokia galimybė mūsų klientams yra aktuali ir patraukli, tad ir toliau kas mėnesį pateiksime itin mažos kainos pasiūlymų mūsų pirkėjų mėgstamų prekės ženklų prekėms, kurių daugelį galima įsigyti su 50 proc. nuolaida ir daugiau“, – teigia Marius Tilmantas.
Spalį, pasinaudodami ypatingos kainos pasiūlymais su „Ačiū“ lojalumo kortele, pirkėjai kur kas pigiau galėjo įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų kaip „Lay‘s“, „Tarczynski“, „Twinnings“, „Pellini“ ar „Coca Cola“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“, „Biovela“ mėsos gaminių ar saldainių dėžutėse bei šokolado „Rūta“.
Nuo spalio 31 d. iki lapkričio 27 d. prekybos tinklo pirkėjai gali perpus pigiau įsigyti prekės ženklo „Vileda“ prekių, taip pat greito paruošimo makaronų „Reeva“, šaldytų nevirtų krevečių uodegėlių, o „Ghee“ lydytą sviestą – net 56 proc. pigiau. Taip pat už juokingą kainą šį mėnesį galima įsigyti „Heinz“, „Merci“, „Lavazza“ ir kitų populiarių užsienio ir lietuviškų prekės ženklų produktų.