Spalio mėnesio „Laimės“ herojė Simona Burbaitė: „Kažkodėl žmonės galvoja, kad darbas su socialiniais tinklais – nesibaigiančios atostogos“

Žurnalo „Laimė“ spalio numeris
Žurnalo „Laimė“ spalio numeris
Šaltinis: Žmonės
A
A

Spalio mėnesio žurnalas „Laimė“ – ypatingas, kartu su tendencijų leidiniu „LAIMĖ Stilius“. O numerio tema – nuomonės formuotojai, vadinamieji influenceriai.

Kai buvęs modelis Simona Burbaitė pradėjo rašyti tinklaraštį, Lietuvoje dar nebuvo tokio tinklaraštininkų bumo, o terminas „influenceris“ net neegzistavo. Bet ji jau buvo sėkminga ir populiari socialinių tinklų mergina, pasiryžusi atkakliai dirbti ir užsidirbti iš šios veiklos.

Kaip Simonai sekasi šiandien? „Kažkodėl žmonės galvoja, kad darbas su socialiniais tinklais – vien gražių nuotraukų kėlimas į instagramą ir nesibaigiančios atostogos“, – pastebi viršelio herojė, labai gerai žinanti tikrąją sėkmės ir populiarumo kainą („Spinduliai pro debesis“, p. 32).

O labiausiai ją stebina, kad dauguma mokyklose, į kurias važinėja dalydamasi patirtimi, jos kalbintų moksleivių baigę mokyklas labiausiai norėtų būti... influenceriais.

Lietuvoje atliktas tyrimas atskleidė, kad feisbuku naudojasi 7 iš 10 gyventojų (jis per savaitę pasiekia 97 proc. Z kartos žmonių), neką atsilieka ir jutubas bei kiti socialiniai tinklai. Todėl dabar – auksinis įtakingųjų įkvėpėjų, arba influencerių, laikas (nors ir pasigirsta kalbų apie jų įtakos silpnėjimą). Todėl šį ypatingą teminį numerį, skirtą naujausiems mados įkvėpimams ir tendencijoms, nusprendėme dedikuoti jiems.

Ar tikrai influenceriu gali būti kiekvienas? Apie tai pasakoja temos „Influencinimo kaina“ (p. 130) herojės Inga Žuolytė, Kristina Pišniukaitė-Šimkienė, Darja Tupčaja ir Sandra Balčiūtė, o šešios labai skirtingos žurnalo stilistės Vilijos Rušinskaitės atrinktos socialinių tinklų merginos atskleidžia savo požiūrį į madą ir dalijasi šio sezono atradimais (žurnalui jos fotografavosi su savo pasirinktais ir atsineštais šio rudens deriniais) („Įkvėpėjų karta“, p. 42). Žurnalo komanda irgi papasakojo, į ką atkreips dėmesį naująjį sezoną („Sezono perliukai“, p. 13).

Esame šventai įsitkinę, kad Lietuvoje niekas taip įtikinamai ir smagiai nėra apžvelgęs nuomonės formuotojų fenomeno, kaip mados žurnalistė Julė Šiurkutė. Jos rašinys „Sekamieji“ (p. 100) yra visa influencinimo Lietuvoje ir pasaulyje studija. Šiek tiek kritišku žvilgsniu į įtakinguosius žvelgia ir žurnalo bendraautoris rašytojas, poetas, aktorius Marius Povilas Elijas Martynenko („Vaiduokliai“, p. 144).

Rakursas šiek tiek į šoną, bet ir kavos pasaulyje egzistuoja tam tikros tendencijos. Be to, spalio 1-ąją minima Tarptautinė kavos diena. Ta proga parengėme išsamų kavos gidą: vietų, kur skrudinama skaniausia kava Lietuvoje (p. 154), ilgiausią ir įdomiausią istoriją turinčių Europos kavinių, siūlančių ne tik puikią kavą, bet ir kur kas daugiau (p. 150). Pasidomėjome kavos staliuko istorija ir apžvelgėme geriausias jo knygas (p. 164). Kas žino, galbūt po Lietuvos dizaino apdovanojimų ant jo atsiras ir kavos entuziasto Emanuelio Ryklio parengta „Tebūnie kava“, nominuota šių metų Lietuvos dizaino prizui? Beje, jos autorius dalijasi ir savo kavos geografija (p. 168).

Parfumerijos ekspertė Rimantė Budrytė-Kvietkauskienė surinko įdomiausius kavos aromatus kvepalų buteliuke (p. 160), o grožio redaktorė Vytautė Žališkevičiūtė – priemones, kurių sudėtyje taip pat yra kofeino. Kuo jis naudingas grožiui, sužinosite p. 163. Na, o baigti dera skaniu maistu – patiekalams „su charakteriu“ paruošti irgi prireiks kavos (p. 170).

Tad įkvepiančio rudens, o žurnalo „Laimė“ specialus rudens ir žiemos įkvėpimų numeris tebūna jums įkvėpimo šaltinis! Nepamirškite pasinaudoti puikiu prenumeratos pasiūlymu ir „Laimė“ įkvėps jus kiekvieną mėnesį.