„Stilingoji pėdutė“ ir Viktorija Pocienė pristato naują kolekciją krepšinio gerbėjams
Prekės ženklo „Stilingoji pėdutė“ gerbėjai su nekantrumu laukė šios vasaros naujienų – dar vienos labai stilingos laisvalaikio drabužių linijos. Tik šį kartą šio prekės ženklo įkūrėja Rasa Stasionienė pradžiugino ne tik moteris, bet ir vyrus bei pačius mažiausius. Visai šeimai skirta naujoji kolekcija išsiskiria dar ir tuo, kad yra paženklinta lietuviška simbolika – pėdutė tapo dar žaismingesnė, nusidažiusi trispalvės spalvomis.
„Stilingoji pėdutė“ seka naujausias mados tendencijas ir tautiečius labiausiai džiuginančius įvykius, todėl jau dabar aišku, kuo vilkės patys tikriausi krepšinio aistruoliai, palaikydami šalies krepšinio rinktinę šiame Europos čempionate – „Stilingosios pėdutės“ suknelėmis, marškinėliais ir džemperiais.
Kokybiški gatvės stiliaus drabužiai – neatsiejama ir krepšininko Martyno Pociaus žmonos Viktorijos Pocienės garderobo dalis, todėl profesionali šokėja mielai vilki šio prekės ženklo drabužius, nes yra ne tik ištikima jų gerbėja, bet ir „Stilingosios pėdutės“ veidas.
„Kodėl Viktorija? Žaviuosi tuo, kad ji yra Lietuvos, krepšinio ir keturkojų mylėtoja – visai kaip ir aš, – nusišypso Rasa Stasionienė. – Su vyru ir vaikais daug keliaujame, todėl laisvalaikio stiliaus drabužiai užima nemenką dalį mūsų drabužinės. Ši kolekcija patogi, stilinga ir padedanti kiekvienam atrodyti žavingai, o prekės ženklo logotipas, kaip visada, suteikia žaismingumo. Su vyru esame krepšinio gerbėjai ir labai mylime savo šalį, todėl ir kilo mintis sukurti drabužių kolekciją, puošta Lietuvos simbolika. O kuri gi moteris tam tikromis progomis nemėgsta suderinti visos šeimos aprangos? Juk krepšinis, kaip ir „Stilingosios pėdutės“ drabužiai, vienija visus!“