Stilistė Austėja Jablonskytė pasidavė „Jo Malone London“ alchemijai: „Britiška elegancija man artima“
Prieš ketvirtį amžiaus įkurti kvapų namai „Jo Malone London“ sujungė modernią britų kultūrą, kompromisų nepripažįstantį rafinuotumą, laikui nepavaldžią eleganciją ir netikėtus aromatų ingredientus. Pasaulinės šlovės sulaukę „Jo Malone London“ šiandien laikomi britiškos elegancijos sinonimu.
Iš gėlių ir muilo
Turbūt daugelis mūsų iš vaikystės prisimena pirmųjų užsienietiškų muilų kvapą, tuomet atrodžiusį tokį tyrą ir prabangų. Britė Jo Malone jį irgi prisimena: kol jos draugės kieme žaisdavo su lėlėmis, mažoji Jo sode skindavo gėles, sumaišydavo su tarkuotu muilu – ir kurdavo savo svajonių kvepalus. Jaunoji kūrėja nežinojo jokių parfumerijos paslapčių ir taisyklių, vadovavosi tik savo vaikiška nuojauta ir širdimi – ir šios jos neapgavo. Suaugusi tapo floriste ir kosmetologe, bet pomėgio kurti kvapnius produktus nepamiršo. Namuose gamindavo muskatų ir imbierų vonios aliejų, jį dovanodavo savo klientėms – ir netrukus pasipylė užsakymai.
Supratusi, kad pomėgis pranoko namų sienas, Jo Malone su vyru Gary 1994-aisiais įkūrė prekių ženklą „Jo Malone London“ ir Anglijos sostinėje atidarė savo pirmąją parduotuvę. Šiandien tai yra vienas žymiausių Didžiosios Britanijos prekių ženklų. Kvapus, kurių idėja užsimezgė mažame kambarėlyje Kento grafystėje, dabar galima užuosti butikuose visame pasaulyje – nuo Paryžiaus iki Niujorko, nuo Milano iki Sidnėjaus.
Jungtinėje Karalystėje kone kiekvieni namai turi bent po vieną kvapnų „Jo Malone London“ produktą, nes tai – išskirtinai britų kultūrą ir gyvenimo būdą propaguojantis prekių ženklas. 1999-aisiais kompaniją įsigijo kosmetikos gigantė „Estēe Lauder“, o Jo Malone tapo jos kūrybos direktore.
Kiekvienas tampa alchemiku
Jo Malone įrodė, kad neįprasti ir iš pažiūros tarpusavyje visiškai nederantys ingredientai iš tiesų gali nuostabiai derėti. Jos vardas tapo prabangos ir mėgavimosi sinonimu, o kreminės kvepalų dėžutės su juodais krašteliais iki šiol laikomos ikoniškomis. Šį prekių ženklą lydi ir daugiau stebuklų: klientai, apsilankę „Jo Malone London“ salonuose, netikėtai pavirsta alchemikais ir parfumeriais, nes skirtingus šio ženklo kvapus galima sluoksniuoti, žaismingai derinti vienus su kitais ir taip išgauti unikalų asmenybę pabrėžiantį aromatą.
Kiekvienas naujas „Jo Malone London“ aromatas kuriamas taip, kad derėtų su visais kitais kolekcijos kvapais, todėl jį galima drąsiai dovanoti ir kitam žmogui. Ištikimi klientai žino: kad ir kokia nuotaika ar ypatinga proga būtų, su šiais kvapais jų laukia nuotykiai ir įkvepiantys atradimai.
„Jo Malone London“, puikiai žinomas ir populiarus visame pasaulyje, pirmą žingsnį į Baltijos šalis žengė tik šiemet: gegužę Vilniaus prekybos centre „Panorama“ atidarytas kol kas vienintelis šio ženklo butikas. Lietuviai greitai atrado britiško ženklo sėkmės paslaptį: bandydami išskirtinius kvapus jie leidosi į patirčių kelionę, kuri vienus nuneša į tolimiausias pasaulio erdves, kitus nukelia į jaukius ir šiltus namus. Vieni čia ieško širdžiai mielų kvepalų, kiti išmėgina odos priežiūros priemonių liniją ar nuostabias kvapnias žvakes. Vieni dairosi dovanų artimiesiems ir draugams, kiti pamalonina save.
Rudenį butikas iš naujo atgyja: juk jaukumas, šviesa, šiluma ir įsimintini aromatai yra būtent tai, ko taip norisi namuose ilgėjančiais rudens vakarais.
„Jo Malone London“ asortimente gausu reikliausius pageidavimus išpildančių įvairaus dydžio kvepiančių žvakių, namų kvapų su lazdelėmis ir purškiamųjų namų kvapų, sukuriančių malonią atmosferą. Prasidėjęs ruduo kviečia atnaujinti savo kvepalų lentyną: lengvi, gaivūs aromatai tampa vasaros prisiminimais ir užleidžia vietą šiluma apgaubiantiems kvapams, tačiau išskirtinė „Jo Malone London“ aromatų sluoksniavimo galimybė leidžia viską suderinti. Jei vasarą mėgavotės „Mimosa & Cardamom“ kvepalais, rudenį jie maloniai nustebins grodami duetu su „Oud & Bergamot“ ar bet kuriuo kitu jūsų pasirinktu „Jo Malone London“ kvapu.
Senosios aristokratijos žavesys
Austėja Jablonskytė yra viena iš neretų viešnių naujajame Vilniaus butike. „Kadangi esu stilistė, estetika, stilius ir elegancija mano gyvenime labai svarbūs, – teigia ji. – Stiistė Austėja Jablosnkytė pasidavė „Jo Malone London“ alchemijai: „Britiška elegancija man artima“: iškart prieš akis iškyla Anglijos karalienė su šunimis, subtiliai elegantiški dvarai, princai ir karaliai... Senosios Europos aristokratija man labai patinka, pati norėčiau būti iš jos kilusi. O „Jo Malone London“ šios aristokratijos žavesį puikiai perteikia kvapais.“
Šį prekių ženklą stilistė atrado jau seniai: „Tai ir mano mamos mėgstamiausias kvepalų ženklas – jau daug metų jai juos dovanoju, todėl labai apsidžiaugiau, kai šis butikas atsirado Lietuvoje.
Smagu, kad „Jo Malone London“ kvapus galima maišyti tarpusavyje: būna, pasikvepinu ir vienu, ir kitu, ir trečiu, ir viskas tinka. Jie subtilūs ir lengvi: pati jaučiu tą kvapą, bet jis manęs nevargina ir neapsunkina.“ Austėja pripažįsta, kad jai svarbus ne tik kvapas, bet ir patys buteliukai, dėžutės, salono aplinka, kur ateinama šių kvapų įsigyti.
„Jo Malone London“ stilius – nepriekaištingas, smėlinės ir juodos spalvos derinys – visiška klasika, o dar tie kaspinėliai... – šypteli ji. – Iki šiol čia dažniausiai pirkdavau kvepalus „Wild Bluebell“ – jie mane tarsi nukeldavo į gėlių pievą. O šį rudenį tikru atradimu tapo „Poppy & Barley“ – drąsiai galiu sakyti, kad tai mano mėgstamiausias rudens kvapas.“