Įmonės „Httpool Lietuva“, šalyje atstovaujančios pasaulinei skaitmeninių platformų partnerei „Aleph Group“, vadovas Šarūnas SAKALAUSKAS (42) teigia, kad didžiausias iššūkis bet kurioje srityje – neužsisėdėti ir nuolat tobulėti. O dirbant su socialiniais tinklais tai tampa dar svarbiau – kas tiko pernai, nebūtinai tiks dabar.
Jūsų atstovaujama įmonė – tarsi tarpininkė tarp socialinių tinklų ir reklamos pirkėjų, dirbate su „Meta“, „Twitter“, „Spotify“, „Reddit“... Tie klientai kuo nors panašūs?
Visi jie turi tą patį tikslą – pasiekti tikslinę auditoriją, visi per pastaruosius penkerius metus išbandė panašius sprendimus. Kartu kiekvienas socialinis tinklas yra unikalus. Pavyzdžiui, „Twitter“ atsispindi tai, kas vyksta dabar: per pasaulio futbolo čempionatą ir kitus didžiuosius renginius tiesiog sproginėja nuo žinučių.
O kokia populiarumo socialiniuose tinkluose paslaptis?