Su futbolo rinktine bendradarbiauti ėmę „Colours of Bubbles“ pristato naują kūrinį „Truth or Dare“
Grupė „Colours of Bubbles“ atvertė naują karjeros puslapį ir pradėjo bendradarbiavimą su Lietuvos futbolo federacija. Pirmadienį Vilniaus Rotušėje žiniasklaidos atstovams, futbolo bendruomenei ir ištikimiausiems fanams oficialiai buvo pristatyta nauja Lietuvos vyrų futbolo rinktinės apranga, atnaujinta komanda ir vyriausiasis treneris Edgaras Jankauskas.
Prieš renginį Lietuvos futbolo federacija visai „Colours of Bubbles“ komandai įteikė naujus ir vardinius marškinėlius. Kiekvienas grupės narys pasirinko savo mėgstamą numerį. Pavasarį epinį roko albumą „She is the Darkness“ išleidusi grupė Lietuvos futbolo profesionalams gyvai atliko tris savo kūrinius. Vilniaus Rotušės administracijos atstovai po renginio juokavo, kad tokio garsaus ir galingo pasirodymo čia senokai nebuvo.
„Mums didelė garbė ir privilegija taip pasveikinti Lietuvos futbolo rinktinę. Matome, kad ši Edgaro Jankausko vedama komanda turi bendrą tikslą ir yra pajėgi kautis atrankoje į Pasaulio čempionatą. Grupės gyvenime kaip ir futbolo rinktinėje vienybė yra svarbiausia vertybė. Tikiu, kad vyrai pademonstruos geriausią formą ir pagaliau perrašys Lietuvos futbolo istoriją. Ši draugystė su Lietuvos futbolu yra dar vienas mūsų žingsnis į priekį. Juk gyvas pasirodymas futbolo stadione yra sena mūsų svajonė", – po spaudos konferencijos sakė grupės „Colours of Bubbles“ narys Julijus Aleksovas.
Spaudos konferencijoje dalyvavo komikas Mantas Katleris, „G&G Sindikato” narys Artūras Matkevičius – Mamania, žurnalistas Aidas Puklevičius ir kiti pripažinti futbolo fanai. Ambicinga reklaminė kampanija su krūva pažadų jau dabar sulaukė daug dėmesio internete ir spaudoje. Algimantas Čekuolis, Martynas Starkus, Jurgita Jurkutė, Agnė Jagelavičiūtė ir daugelis kitų žinomų žmonių taip pat gavo vardinius rinktinės marškinėlius, kuriuos nuo šiol dėvės ir „Colours of Bubbles“.
„Grupė „Colours of Bubbles“ kuria kokybišką ir modernią roko muziką, kuri puikiai skambėtų bet kokio dydžio stadione. Jų klausytojai - jauni ir įdomūs žmonės. Mes siekiame, kad toks būtų mūsų futbolas ir jo žiūrovas. Naujų marškinėlių pristatyme Rotušėje šie pasauliai susijungė ir gavosi nuostabus derinys. Tvirtai manau, kad tai gražios draugystės pradžia, o „Colours of Bubbles“ vyrus dar tikrai ne kartą išgirsite futbolo aplinkoje“, – sakė LFF marketingo vadovas Andrius Pacevičius.
„Colours of Bubbles“ darbas „Truth or Dare“ buvo pasirinktas įgarsinti šį atrankos ciklą ir jau kuris laikas naudojamas Lietuvos futbolo reklamose kaip garso takelis. Šis darbas albume „She is the Darkness“ įrašytas septintuoju numeriu ir visada skamba grupės koncertuose.
Jau šį sekmadienį Lietuvos vyrų futbolo rinktinės Vilniuje laukia pirmoji šio atrankos ciklo dvikova su futbolininkais iš Slovėnijos. „Colours of Bubbles“ vyrai buvo vieni pirmųjų, kurie nusipirko bilietus į šias rungtynes ir sekmadienį visus ragina palaikyti Lietuvos futbolo rinktinę.