Sugrįžusios visų nekenčiamos tendencijos (III)

„Christopher Kane“ / Vida Press nuotr.
„Christopher Kane“ / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Paprastai palaikau mados sugebėjimą reabilituoti net didžiausius nesusipratimus, nes gatvės madistų, naujų technologijų ir kūrybingų dizainerių pastangomis buvę nesusipratimai tampa naujais, unikaliais ar net labiausiai pageidaujamais daiktais. Visgi ne visi. Jeigu peržvelgus 2017 m. vasaros avalynės tendencijas akių nesusopo išvydus tarp madingiausiųjų „Crocs“ – tai jūs reta išimtis.

Bukanosės skylėtos, sintetinės dervos putų (išmintingai rinkodarininkų vadinamų „ypatingų technologijų sukurta ir patentuota „Croslite“ medžiaga“) daržo klumpės užsikabarojo ant podiumo. Tai net ne avalynė, o avalynės produktas, kaip ne sūris, o sūrio produktas.

Daržo klumpės užsikabarojo ant podiumo.

Buvusios populiarios prieš dešimtį metų, bjauriosios klumpės, laimei, buvo nustumtos ten, kur ir priklauso, – prie laistymo žarnos. Bet jos ir vėl iškišo savo bukas sintetines nosis.

Nepaisant šiuolaikinių fantastiškų avalynės tendencijų, mada kartais priima savo tolerantiškan glėbin kokį nevykėlį ir nevykėlę. Britų dizaneris Cristopheris Kane'as į savo 2017-ųjų pavasario-vasaros kolekcijos tobulų, lengvų lyg oras suknelių kompaniją įmetė pseudoortopedines, jokių kojų nepuošiančias klumpes (jungtinis jo ir „Crocs“ projektas), tiesa, spalvotais akmenimis papuoštas (kičo olimpas). Nors tendencijų prognozuotojai sutinka, kad kroksai vėl išniro į madingųjų gretas, tačiau tuo pat metu taria, kad pastarieji skirti vaikams, senyvo amžiaus pacientams ir „atitrūkėliams“.

„Christopher Kane“
„Christopher Kane“ / Vida Press nuotr.

Patogumas? Kišti tobulas, pedikiūru išdailintas pėdas į tas skylėtas pabaisas yra nuodėmė, ir už tai gresia mados pragaras (bū!). Tačiau kartais bjauriosios tendencijos populiarumu nenusileidžia įprastoms, t. y. skonio receptorių nesutraukiančioms, ir veikia labiau kaip šoko terapija.

Net mados estetų ne visada mylimos „Birkenstock“ ir „Teva“ stiliaus basutės šalia kroksų atrodo kaip manolai. Tik birkenstokai, skirtingai nei kroksai, yra išties kokybiška avalynė: gaminami iš odos, kamštmedžio, tekstilės, yra ilgaamžiai (pažįstu nešiojančių savo tėvų birkenstokus), jų padai padeda vienodai paskirstyti kūno svorį. Birkenstokų gamyba bent jau artima tradicinei batų gamybai, o ne liejyklos metodui. O štai kroksai per visą savo gyvavimą neatsigina skundų ir teisinių bylų kaip pavojinga avalynė. Nėra ko stebėtis: „Crocs“ klumpės buvo sukurtos valčių ir laivų deniams, o tai reiškia, kad kitiems paviršiams jos nepritaikytos.

„Christopher Kane“
„Christopher Kane“ / Vida Press nuotr.

Visgi, jei jūs ne sodininkė ir ne Mario Batalli, o ortopedinis patogumas – prioritetas, akių ir pėdų netraumuos jau minėtos „Teva“ ir „Birkenstock“ ir jų stiliaus inspiruotos basutės. Ir nors jos niekada netapo daugiau nei ugly shoe trend, tačiau jas avėdamos į mados pragarą nepateksite, prižadu.

„Christopher Kane“
„Christopher Kane“ / Vida Press nuotr.

O kroksams linkime negrįžti, čiau.

Daugiau Lauros tekstų rasite lauralatour.com