Tadas Rimgaila apie savo įvaizdį: turi silpnybę, nuo kurios neatkalba net žmona

Tadas Rimgaila / Gretos Skaraitienės nuotr.
Tadas Rimgaila / Gretos Skaraitienės nuotr.
Projekto partnerio turinys
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
A
A

Renginių vedėjas Tadas Rimgaila (37) visada buvo meniška asmenybė, nesibaiminanti atskleisti gabumų ir eiti savo keliu.

„Kai buvau mažas, mama nuvedė į šokių būrelį. Šokti patiko ir sekėsi, tad ir toliau ėjau ta kryptimi, – prisimena. – Man atrodo, pasirinkau teisingai.“

Atėjus laikui rinktis studijas, daugelis Tado draugų pasuko į populiariausias profesijas.

„O man neatrodė įdomu stoti ten, kur stoja visi. Ieškojau, kas man prie širdies, todėl pasirinkau choreografiją, – pasakoja šokėjas, daug metų atidavęs sportinių šokių kolektyvui „Žuvėdra“. – Esu gana uždaro būdo, aplinkiniams galiu pasirodyti rimtas ar net liūdnas, tačiau scenoje galiu tapti bet kuo. Matyt, turiu vidinių demonų, kuriuos scenoje drąsiai išleidžiu į pasaulį – tuomet pasijuntu jo valdovu.“

Tadas Rimgaila / Gretos Skaraitienės nuotr.
Tadas Rimgaila / Gretos Skaraitienės nuotr.

Gyvenime pasitaikantys iššūkiai Tado negąsdina. „Yra tekę priimti ir labai avantiūristiškų sprendimų, – neslepia. – Vienu tokių pavadinčiau idėją imtis šeimos verslo. Ji kilo mano žmonai Liucinai: nutarėme įkurti desertinę, manėme, kad tai bus smagus šeimyninis versliukas. Šiandien jau pamąstytume gerokai ilgiau: visgi verslas reikalauja daugybės jėgų ir biurokratinių dalykų išmanymo. Bet kai esi jaunas, tiesiog neri stačia galva nežinodamas, kas tavęs laukia – ir, žiūrėk, išplauki.“

Dabar Tadas yra profesionalus renginių vedėjas, ekspromto ir nenumatytų situacijų jo darbe pasitaiko kasdien.

„Niekada nuo jų nebėgu – verčiau bandau juos išspręsti, – patikina. – O didžiausiu iššūkiu savo gyvenime pavadinčiau sūnaus Oskaro gimimą: teko perprogramuoti visą pasaulį, nes jame atsirado trečias žmogus.“ 

Tadas Rimgaila / Gretos Skaraitienės nuotr.
Tadas Rimgaila / Gretos Skaraitienės nuotr.

Korekcinių akinių Tadui nereikia, tačiau jis pripažįsta jaučiantis silpnybę saulės akiniams.

„Žmona ragina nebepirkti, o aš negaliu atsilaikyti: vieni tinka prie sportinės aprangos, kiti – važiuojant motociklu, treti – prie kostiumo... Jei galėčiau, nešiočiau tamsius akinius dieną naktį“, – šypsosi.

„Fielmann“ pasiūlius išsimatuoti naujosios „Carrera“ kolekcijos akinius Tadas suprato, kad vieno favorito čia nėra – jam patinka visi.

„Vieną dieną galiu užsidėti akinius apvaliais rėmeliais, kitą – lašo formos: priklauso nuo nuotaikos ar tiesiog nuo to, kaip tą rytą susišukuoju plaukus, – šypteli. – „Carrera“ akiniai išties stilingi ir labai kokybiški.“

Tadas Rimgaila / Gretos Skaraitienės nuotr.
Tadas Rimgaila / Gretos Skaraitienės nuotr.

Nuo stadiono iki Holivudo

„Carrera“ akinių pavadinimas kilo nuo Pietų Amerikos automobilių lenktynių „Carrera Panamericana“, o šiuo metu tai vienas geriausių ir populiariausių akinių prekių ženklų pasaulyje. Idėja įkurti prekės ženklą kilo Austrijos sportinių akinių gamintojai „Wilhelm Anger“.

„Carrera Panamericana“ savo veiklą pradėjo 1956-aisiais: kompanija gamino sportinę aprangą, slidinėjimo kaukes ir apsauginius akinius, o 1974-aisiais tapo „Carrera International“. Netrukus ji su automobilių dizaineriu Ferdinandu Alexanderiu išleido specialią saulės akinių kolekciją „Carrera Porsche Design“. Devintajame dešimtmetyje bendrovė pradėjo remti įvairius sporto renginius, tarp jų ir olimpines žaidynes bei „Formulės-1“ lenktynes.  

Praėjusio amžiaus pabaigoje gamybą perkėlus į Paduvą Italijoje, prekės ženklas išpopuliarėjo tarp sportininkų ir garsenybių. „Carrera“ moto „Lenktynių saulės akiniai“ įkvepia Madonną, Bradą Pittą, Britney Spears ir kitas įžymybes dėvėti šiuos saulės akinius laisvalaikiu ir sporto renginiuose. Kompanija tapo Rihannos, Usherio, Lady Gagos vaizdo įrašų bei muzikos albumų leidybos rėmėja.

#driveyourstory Kurk savo istoriją kartu su Carrera ir Fielmann:

Vienas populiariausių „Carrera“ modelių vadinamas „Champion“: šie akiniai skirti nešioti sportuojant, tad jų dizainas itin sportinis. Čempionai atgaivino aviatorių šlovę: jų nešiotojai gali būti tikri, kad su šiais akiniais atrodys prašmatniai ir elegantiškai.

„Carrera“ saulės akiniai žinomi visame pasaulyje ir lengvai atpažįstami. Dažniausiai juos renkasi jauni vyrai ir moterys: sėkmės lydimi, gyvenimiškoms patirtims atviri žmonės, dievinantys nuotykius. Prekės ženklas įkūnija energiją, žavesį, spontaniškumą ir malonumą.

Naujoji kolekcija

Naujausia pasaulinė „Carrera“ kampanija #DRIVEYOURSTORY aiškiai atskleidžia jos požiūrį į gyvenimą. Ji kalba apie žmones, kurie drįsta būti savimi ir kurti savo pačių istoriją.

„Nesek nieko kito. Būk nevaržoma laisva dvasia: autentiška, kūrybinga, drąsi, seksuali. Tikėk sėkme. Keisk žaidimo taisykles. Drąsiai pulk į nežinomybę: galbūt ten slypi geriausia, kas gali nutikti tavo gyvenime. Išdrįsk būti tobulas.“

Užsukite į „Fielmann“ optikas ir išsirinkite savo „Carrera“!