„The Prodigy“ Kaune nurovė stogą
Tiems, kas moka surengti energingiausią pasaulyje šou, nereikia reklamuotis skelbiantis, kiek tūkstančių tonų aparatūros atsiveža ir kiek tūkstančių sunkvežimių ją atveža. Nereikia ir kitus pranokstančių ugnies ir šviesos šou, scenos apipavidalinimo ir ilgai repetuoto judesio scenoje. Geriausia visų laikų pasaulio šokių muzikos grupe šiemet išrinktiems britams „The Prodigy“ tiesiog užteko užlipti ant Kauno „Žalgirio“ arenos scenos ir pradėti groti. Publika pasiuto nuo pirmųjų garsų.
Dar neteko matyti naujoje Kauno arenoje minios nuo pirmųjų akordų į viršų šokinėjančių žmonių. Tūkstančiai iš įvairių Lietuvos miestų ir užsienio šalių suvažiavusių klausytojų tiesiog pasinėrė į elektroninio pankroko dievų muziką, kuri buvo gausiai pagardinama anglišku žodžių iš keturių raidžių, kuris prasideda raide „F“.
Pradėjus skambėti „Breathe“, „Poison“, „Žalgirio“ arenos stogas pradėjo kilnotis. „Rauna stogą“, „Kala į klyną“, – tokie atsiliepimai buvo girdėti publikoje, neslepiant susižavėjimo 40-metį gerokai peržengusiais, tačiau energijos nei trupučio nepraradusiais „The Prodigy“ muzikantais. Du dešimtmečius grojančios grupės kūriniai – nė kiek nepasenę morališkai.
Puikiai „suėjo“ ir kelios naujos dainos – jei toks bus ir dabar kuriamas naujas albumas, britai senų ir naujų fanų tikrai nenuvils. Po naujos kūrybos sekė senas hitas „Voodoo people“, kuris išjudino net sėdinčius kėdėse. O priešakyje dar laukė „Firestarter“, „Smack my bitch up“ ir kiti.
„The Prodigy“ puikiai apšildė neseniai susikūręs projektas „Yoko Mono“, kurį sudaro Dj Mamania ir vienas geriausių Lietuvoje šiuo metu grojančių būgnininkų Josh'as McClung. Turbūt tai buvo pats geriausias pasirinkimas apšildyti šokių muzikos dievus, kurie Lietuvoje jau lankėsi prieš septynis metus, ir iki šiol šiltai atsimena pasirodymą Vilniaus „Siemens“ arenoje. „Yoko Mono“ keliomis interpretacijomis pagerbė neseniai nuo vėžio mirusį hiphopo grupė „The Beastie Boys“ narį Adamą Yauchą.