Tinklaraštininkėms pristatyti iš šiukšlių pagaminti sulčių buteliukai: Baltijos šalyse tokių dar nebuvo

Gamtai draugiškas „SUN365“ renginys/Pauliaus Peleckio/„Žmonės Foto“ nuotr.
Gamtai draugiškas „SUN365“ renginys/Pauliaus Peleckio/„Žmonės Foto“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Sulčių prekės ženklas SUN365 antradienio popietę tinklaraštininkėms pristatė savo inovatytvius sprendimu. Šį kartą jie, pirmieji Baltijos šalyse, ir vieni iš pirmųjų Europos rinkoje keičia visus savo buteliukus į 100% iš atliekų pagamintą tarą.

Žingsnis ekologijos link

Net 75 % SUN365 buteliuko yra pagaminta iš plastiko atliekų, kurios yra perdirbamos ir naudojamos pakartotinai. Plastiko atliekų perdirbimas padeda sumažinti planetos užterštumą, neeikvojant naujų žemės išteklių.  Likusi buteliuko dalis yra pagaminta iš bioplastiko, kurio polimerai pagaminti iš augalų, o ne naftos produktų. Tai padaro šį buteliuką inovatyviausiu visoje Lietuvos rinkoje.

Gaminant naująjį buteliuką iš plastiko atliekų jį perdirbant sumažinama CO2 emisiją net 55%. Panaudoto ir perdirbto plastiko naudojimas dideliu kiekių ženkliai mažina plastiko taršą ir leidžia jau anksčiau sukurtam plastikui būtų panaudotam vėl ir vėl.

Tokiu būdų mes įgyvendiname žiedinės ekonomikos ir ekologiškumo principus REDUCE, REUSE, RECYCLE. Norint tęsti ciklą, naudojamas buteliukas būna vėl ir vėl perdirbamas. Kitaip tariant, mes darome viską, kad mūsų planeta taptų ekologiškesnė“, – pristatymo metu kalbėjo įmonės atstovai.

Marškinėliai – tvarios mados bei ekologijos mylėtojams

Norėdami dar aktyviau skleisti šią žinutę, bendrystėje kartu su gamtai draugišku prekininiu ženklu „Babe Universe“ SUN365 sukūrė minimalistinius, limituoto kiekio marškinėlius su užrašu „SUN seeker“ (liet. „Saulės ieškotoja“), kurie aplinkai neša žinutę apie pasirinkimą mažinti vartojiškumą:

„Tikime, kad ši mūsų įkvėpianti draugyste padės kuo daugiau žmonių pamilti natūralumą, tikrumą bei suvokti būtinybę tausoti esamus gamtos išteklius kaip įmanoma efektyviau. Mes sąmoningai pasirinkome keisti savo pakuotes, garsiai kalbėti apie ekologiją bei tvarius pasirinkimus ir skatiname taip elgtis savo vartotojus, tiek vartojant produktus, tiek atsakingai rušiuojant, kas tampa svarbiu faktoriumi norint, kad ciklas darniai veiktų.“

Drabužių prekinio ženklo „Babe Universe“ įkūrėja Elizabeth Ananda teigia, jog skleisti ekologiškas, tvarias verslo idėjas labai svarbu: „Turėdami panašų požiūrį į verslą svarbu siekti bendrų tikslų kartu. Taip savo tikslus pasieksime greičiau, o mūsų planeta taps sveikesnė.“

Temos: