Tokios Karolinos Toleikytės dar nematėte: fotosesijoje virto laukine šamane
Modelis, „Miss Fashion TV 2014“ nugalėtoja Karolina Toleikytė (18) vienai dienai kardinaliai pakeitė išvaizdą. Naujo laisvalaikio drabužių prekinio ženklo „Voo-Doo“ pristatymo fotosesijoje žavi blondinė virto įspūdinga mistiška šamane. Drąsus modelis nepabūgo pozuoti ir su tikra gyvūno kaukole tarp kojų.
Įkūnijant idėją, K.Toleikytės įvaizdis buvo pakeistas neatpažįstamai. Fotosesijos sumanytojai modeliui sukūrė įspūdingą šukuoseną, papuošė netradiciniu makiažu, kuris puikiai derėjo su spalvingais laisvalaikio drabužiais. Pasak prekinio ženklo autorių, šie drabužiai pabrėžia išskirtinumą.
„Dizainas – išskirtinis, jo nesupainiosi su jokiu kitu, todėl ir fotosesijai buvo pasirinkti išskirtiniai modeliai, kurie atskleistų „Voo-Doo“ dvasią. Tai ne tik laisvalaikio drabužiai, tai gyvenimo būdas žmonių, gyvenančių miesto ritmu, vertinančių kokybę ir patogumą“, – sakė dizaineriai.
„Voo-Doo“ prekės ženklas išsiskiria tuo, kad laisvalaikio drabužius galima susikomplektuoti patiems: modelius galima išsirinkti iš kelių variantų, su spalvomis ir formomis bus galima improvizuoti ir derinti pagal savo poreikius. Tai unikali galimybė išsiskirti ir dėvėti tai, kas labiausiai atitinka gyvenimo būdą.
„Unikali „Voo-Doo“ koncepcija leidžia susikurti individualų įvaizdį, savarankiškai pasirenkant spalvas ir modelį. Mažai tikėtina sutikti praeivį su identišku drabužiu. Tai unikalūs drabužiai, atspindintys individualumą, bet tuo pačiu suburiantys „Voo-Doo fanus“ į vieną bendruomenę, į „Voo-doo gentį“ – „miesto gentį“, – sakė prekinio ženklo kūrėjai.
Prekinio ženklo kūrėjai teigė, kad fotosesija norėjo atskleisti teigiamą voodoo pusę – išskirtinumą, mistiškumą, ir susieti tai su drabužių koncepcija, kuri pritaikyta laisvam, aktyviai gyvenančiam miesto žmogui.
Fotosesijoje nevengta drąsių sprendimų – K.Toleikytei teko pozuoti su tikra gyvūno kaukole, kurią modelis laikė tarp kojų. Įspūdingos šukuosenos ir nekasdienis makiažas tik sustiprino mistišką atmosferą.