Tūkstančius sekėjų socialiniuose tinkluose turinti Agnė Kulitaitė tapo naujos drabužių kolekcijos veidu
Socialiniuose tinkluose dėl savo šmaikščių įrašų apie gyvenimo aktualijas išpopuliarėjusi Agnė Kulitaitė tapo naujojo lietuviško prekės ženklo veidu ir pristatė pirmąją šios drabužių linijos kolekciją.
Stilizuotoje fotosesijoje socialinių tinklų veikėja įrodė, kad pozavimas prieš objektyvą – jai nėra neįveikiamas iššūkis, nors profesionalaus modelio darbo mergina nėra dirbusi. „Kai pamačiau šiuos lietuvių kūrėjų modelius, ilgai svarstyti, ar dalyvauti fotosesijoje, nereikėjo. Iš esmės mane labai žavi tai, kaip ir kokiu greičiu vystosi lietuviškoji mados industrija. Nors dažnai girdime, kad lietuviai yra uždara ir konservatyvi tauta, mūsų šalies dizaineriai savo nestandartiniais, drąsiais, ar net provokuojančiais sprendimais rodo visai ką kitą. Ši kolekcija tai tik patvirtina“, – sako Agnė Kulitaitė, savo garderobe nevengianti ryškesnių spalvų bei praeivių dėmesį atkreipiančių derinių.
Merginos pristatyta naujoji rūbų kolekcija – taip pat neįprasta: pagrindinis kolekcijos akcentas – plastikas, vyraujantis šio sezono mados tendencijų viršūnėse. Naujo lietuviškojo prekinio ženklo „KMNOSH“ įkūrėjos Brigita Žebrauskaitė ir Dainora Žalpytė sako, kad kiekviename kolekcijos drabužyje skirtingos plastiko detalės, netradiciniai siluetai ir spalvų deriniai sukurti ne tik dėl vyraujančių mados vėjų: „prieš kurdamos kolekciją ir besirinkdamos audinius ilgai diskutavome, kad plačiai visuomenėje reklamuojami rūbai, kurie „lieknina“, „maskuoja“, „vizualiai prailgina liemenį“, „siaurina klubus“, žodžiu, slepia „netobulumus“. Mūsų kolekcija – revoliucionieriška, mes nenorime nieko uždengti ar paslėpti, mes sakome: „moterys, būkite matomos, atviros gyvenimui ir iššūkiams, būkite savimi“, – sako kolekcijos kūrėjos. Autorių teigimu, rūbai yra patogūs ir praktiški: „Visi siluetai yra kimono pagrindu, todėl šį rūbą galima dėvėti kaip švarkelį prie sportbačių, užsivilkti prie aukštakulnių ir puoštis kaip suknele ar lengvu pavasariniu apsiaustu. Kimono neįspraudžia moters į rėmus ar konkretų milimetrais išmatuotą dydį“.
Pasak prekės ženklo įkūrėjų, debiutinė naujojo prekės ženklo kolekcija, skirta pavasariui ir vasarai, bus pardavinėjama ne tik Lietuvoje, bet už Atlanto. „Neapsiribosime tik Lietuvos rinka, nes manome, kad mūsų revoliucionieriška koncepcija nebijoti parodyti savęs ir tapti šiek tiek permatomomis svarbi didžiajai daliai pasaulio moterų, save spaudžiančių į stereotipų rėmus“, – sako kolekcijos autorės. Vis dėlto, pasak kūrėjų, kiekvieno kolekcijos modelio bus sukurta tik 100 vienetų. „Tai drabužiai, turintys filosofiją ir nešantys žinutę, kiekviena rūbų detalė siūta rankomis, todėl norime, kad tai išliktų ekskliuzyvinis kūrinys, o ne masinės gamybos projektas“.