Tyrimas: TV3 ir LNK populiarumas gegužę toliau mažėjo, LTV išsaugojo pozicijas

Televizija / Irmanto Gelūno / 15min nuotr.
Televizija / Irmanto Gelūno / 15min nuotr.
Šaltinis: BNS
A
A

Gegužę populiariausių Lietuvoje televizijos kanalų Skandinavijos „Modern Times Group“ priklausančio TV3 ir „MG Baltic“ valdomo LNK žiūrimumas mažėjo ketvirtą mėnesį iš eilės, visuomeninis transliuotojas LTV toliau išsaugojo stabilią auditorijos dalį.

TV3 vidutinis dienos pasiekimas gegužę dar smuktelėjo – iki 37,7 proc. (balandį – 40,4 proc.), kanalas išlaikė stabilią auditorijos dalį pagal žiūrėtą laiką – 16,8 proc., rodo penktadienį paskelbti bendrovės „TNS LT“ duomenys.

LNK žiūrimumas sumažėjo iki 37,7 proc. vidutinio dienos pasiekimo ir 16,1 proc. auditorijos pagal žiūrėtą laiką (balandį – 40 proc. ir 16,7 proc.).

LTV išsaugojo trečiąją poziciją. LTV teko 30,6 proc. vidutinio dienos pasiekimo ir 10,4 proc. auditorijos pagal žiūrėtą laiką (balandį – 31,1 proc. ir 9,2 proc.).

Likusio penketuko pozicijos taip pat nepakito: BTV teko atitinkamai 23,3 ir 5,5 proc. (balandį – 25,4 ir 6,1 proc.), „Lietuvos ryto“ televizijai – 17,1 ir 3,1 proc. (18,6 ir 3,1 proc.) vidutinio dienos pasiekimo ir auditorijos pagal žiūrėtą laiką.

Pagal žiūrėtą laiką į populiariausių kanalų penketuką pateko kanalas rusų kalba – Pirmasis Baltijos kanalas (4,1 proc.), nuo jo atsiliko kitas kanalas rusų kalba – „NTV Mir“ (4 proc. auditorijos), kuris užėmė šeštąją vietą pagal žiūrėtą laiką. Tačiau šių kanalų vidutinė dienos auditorija nebuvo itin didelė – atitinkamai 10,3 ir 9,4 procento.

Didžiausią žiūrovų dalį – 15,5 proc. – gegužę pritraukė Eurovizijos dainų konkurso finalas, kurį transliavo LTV.

Tyrime apklausta 1050 vyresnių nei ketverių metų Lietuvos gyventojų.