„Uptown Spring Market“: kūrėjų istorijos keičia mados ir namų interjero prasmę

„Uptown Spring Market“ / Organizatorių nuotr.
„Uptown Spring Market“ / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Jau šį savaitgalį, kovo 30-31d., menų fabrike „Loftas“ startuoja dviejų dienų mados, dizaino ir maisto pavasarinė fiesta „Uptown Spring Market“.

„Kuo apsirengsi ir kuo aprengsi namus, atėjus pavasariui?“ – tokį klausimą užduoda renginio organizatoriai ir mugės dalyviai.

„Uptown Spring Market“ stiliaus ir gyvenimo būdo mugėje įkvėpimo gūsius atras madingos moterys ir kokybę mėgstantys vyrai, urbanistinio, sportinio klasicizmo, „unisex“ stiliaus gerbėjai, namų interjero detalių medžiotojai, keliautojai, aktyvaus gyvenimo būdo aistruoliai, maisto gurmanai, gamtą mylintys ir atsakingai į vartojimą žiūrintys bei tiesiog geros savaitgalio pramogos ieškantys Vilniečiai ir miesto svečiai. Pačios mugės lankymas – nemokamas.

Atšilus orams mugė kviečia lankytojus atnaujinti savo įvaizdį, pakeisti garderobą, įnešti naujų spalvų savo namams, sodui ir ne tik. Mados ir gyvenimo būdo tendencijas diktuojančioje mugėje įkvėpimą atras kiekvienas norintis iš arčiau pažinti lietuvišką dizainą bei turės progą atrasti ir kitų šalių kūrėjų darbų. Mugėje dalyvauja kūrėjai iš Rygos, Kijevo, Sankt Peterburgo. Lankytojai taip pat galės išbandyti ir įvairių lietuviškų gurmaniškų delikatesų ir „street food“ maisto, išgerti gardžios kavos bei atsinaujinti savo muzikinę kolekciją.

Pavasarinės mugės organizatoriai džiaugiasi, kad prie mažo mados ir dizaino „festivalio“ vystymosi prisideda ir patys dalyviai. „Jau seniai atkreipėme dėmesį, kad naujoji lietuvių kūrėjų karta savo kuriamais darbais ne tik kad labai pataiko į pasaulines tendencijas, bet ir ieško bei nori savo darbais ar net gamybos technologijomis komunikuoti prasmingas žinutes. Nuostabu, kad patys mugėje dalyvausiantys kūrėjai parodė iniciatyvą papasakoti daugiau apie savo produktus, supažindinti su filosofija, kurią jie transliuoja savo kūryboje, atskleisti kūrybos ir gamybos specifiką“, – sako viena iš renginio organizatorių Živilė Diavara.

Nuo šeštadienio vyksiančioje mugėje dviem dienom įsikurs pokalbių ir filmų kampas, kuriame savo mintimis dalinsis stilistai, dizaineriai, parfumeriai, maistininkai ir dar daugiau. Lankytojai taip pat galės mėgautis filmais apie madą – trumpametražiai vaidybiniai filmai apie mados ikoną – Coco Chanel, interviu su Karlu Lagerfeldu, dokumentinis filmas apie ateities madą ir kt.

„Uptown Spring Market“ pokalbius atidarys „Abstract Stylist“ stilistės: Lina Bernotaitytė ir Barbora Gedvilaitė, kurios papasakos apie mažų regionų ligas, kūrėjų galimybes ir didelius protus iš mažų regionų. „Apžvelgsime kas yra lietuviška mada ir kodėl mes galime lygiuotis su didžiausiomis mados sostinėmis“ – sako Lina Bernotaitytė.

Po jų seks „Tata Paper“ kuprinių ir rankinių dizainerė Marija SIlickaja Šmatavičienė, kuri papasakos kaip nuovargis darbe gali tapti verslu ir apie tai, kaip popieriniai gaminiai užkariauja visą pasaulį, bei atskleis specialaus popieriaus, vadinamo „veganiška oda“, panaudojimo galimybes madoje.

Gyvenantys greitąjį gyvenimo būdą, minčių pasisemti galės „Urban Earth Lovers“ pristatymo metu, kurios pristatys temą – „zero waste“ gyvenimo būdas: mada ar evoliucija?“. „Pasidalinsime problemos mąstais, savo asmenine patirtimi ir gyvenimo būdo pasirinkimais, kaip mes deriname minimalizmą ir aplinkai draugišką gyvenimą mieste“, – sako Laura Prievelytė-Juknė ir Miglė Makuškaitė.

Pakeisti savo mitybos racioną norėsiantys pakeisti maisto gurmanai šeštadienį galės pasiklausyti „Delta mitybos“ prezentacijos, kurią pristatys Jonas Palekas. Vaikinas pasakos viską, ką norėjote ir turite sužinoti apie „kimchi“.

Sekmadienį taip pat netruks įdomių pokalbių, nes apie lėtąją madą kalbės prekinio ženklo „Ingilė“ kūrėja – Indrė Matuliokaitė. Dizainerė kviečia naujai požiūrėti į lietuviškas etno tradicijas, supažindins klausytojus su senomis audinių dažymo technikomis ir papasakos apie lėtosios mados išliekamąją vertę.

Parfumerijos mitus griaus „FumParfum“ įkūrėjas Aistis Mickevičius. „Mes visi gyvename informaciniame chaose ir turime galvoje įvairių mitų ir legendų apie parfumeriją – aš juos ir demaskuosiu“, – sako jis.

Po jo seks bohemiškos sielos „Painiavos“ pristatymas apie „macrame“ pynimo techniką. Kūrėja Ugnė Neverbickaitė supažindins su šiuo menu, ką su juo galima nuveikti ir patars norintiems pradėti pinti patiems.

Paskutinės mugės dienos pokalbius pabaigs socialinio verslo „Lobių dirbtuvės“ įkūrėja Vytautė Paškevičiūtė. Moteris papasakos apie medžio dirbtuves, kuriose bendruomeniškoje komandoje darbuojasi kartu su intelekto negalę turinčiais suaugusiais. Jie ne tik juos integruoja į veiklą, bet kartu ir sukuria pridėtinę vertę kuriančius produktus.

Jaukioje atmosferoje jau šį savaitgalį, kovo 30-31 dienomis, jūsų lauks ne tik įkvepiantys pokalbiai, galimybė patiems užklausti ir pakalbėti su kūrėjais, bet ir daugybė išskirtinių stiliaus idėjų, kviečiančių atsinaujinti savo spintą ar paįvairinti savo namų aplinką, pop-up grožio salonas, gera muzika grojama iš plokštelių, skanus street food maistas ir filmai apie madą.

Temos: