Užfiksavo milijonieriaus A.Rakausko privataus lėktuvo skrydį: iš Kauno į Vilnių – vos per 18 minučių

„Embraer“ lėktuvas, skrydžio duomenys / Scanpix ir MadeinVilnius nuotr.
„Embraer“ lėktuvas, skrydžio duomenys / Scanpix ir MadeinVilnius nuotr.
madeinvilnius.lt, Aneta Kurowska
Šaltinis: 15min.lt
2024-07-24 15:19
AA

Dažniausiai, norėdami nukeliauti iš Vilniaus į Kauną, renkamės keliones traukiniu, nuosavu automobiliu arba autobusu. Tikriausiai nedažnas pagalvoja apie tai, kad į kaimyninį miestą galima nuvykti... lėktuvu. Pasirodo, tai yra įmanoma, rašo portalas madeinvilnius.lt

Puslapyje flightradar24.com gyventojai užfiksavo skrydį lėktuvu iš Kauno į Vilnių. Patikrinus puslapį matome, kad šis skrydis vyko liepos 22 d. Iš Kauno oro uosto lėktuvas išskrido 22:29 vietos laiku ir Vilniuje nusileido 22:46. Viso skrydis truko 18 minučių.

Skrydis vyko prabangiu reaktyvinės verslo klasės lėktuvu „Embraer 135BJ“. Ant šito lėktuvo uodegos galima pamatyti inicialus „AR”. Šį lėktuvą prieš kelis metus įsigijo verslininkas Artūras Rakauskas, remonto ir buities prekių „Kesko Senukai“ bendrasavininkas.

Kaip pranešė lėktuvą administruojanti įmonė, lėktuvas yra nuomojamas ir skrido į Vilnių pagal vieno iš klientų užsakymą tolimesniam skrydžiui.

Šis lėktuvas gali sutalpinti iki 13 keleivių. Jame yra net įrengta sofa, odinės kėdės, o jų sėdynes galima ištiesinti.

Apie tai, kad A.Rakauskas įsigijo prabangų lėktuvą 15min skelbė dar 2020 m. per Estijos bendrovę „LGC Investment OÜ“. Dokumentuose nurodyta, kad netiesioginis įmonės savininkas – Artūras Rakauskas.

2008 metais pagamintas reaktyvinis lėktuvas talpina iki 13 keleivių, o vidus dvelkia prabanga – plačios ir patogiai išsitiesiančios sėdynės aptrauktos šviesia oda, lėktuve įrengta sofa, virtuvėlė su viršutinėmis lentynomis, pro kurių stiklines duris matyti išdėliotos taurės.

Panagrinėjus skelbimus galima susidaryti įspūdį, kad tokio lėktuvo kaina rinkoje gali svyruoti nuo 7 iki keliolikos milijonų eurų.

Lėktuvo skrydis / madeinvilnius.lt nuotr.

Skaičiuojama, kad intensyviai naudojant, pavyzdžiui, skraidant nuo 200 iki 400 valandų per metus, tokio lėktuvo išlaikymas, įtraukiant kuro kainą, skrydžio operatorių sąnaudas gali viršyti milijoną eurų.

Beje, kadaise Lietuvoje reguliariai tarp Vilniaus ir Kauno skraidė lėktuvas. Tiesa, tokių reisų buvo atsisakyta dėl ekologinių ir finansinių sumetimų, nurodo madeinvilnius.lt.

Reguliarūs vidiniai skrydžiai Lietuvoje nėra vykdomi. Paskutinis toks bandymas fiksuotas 2020 m. vasarą, kai kelionę iš Vilniaus į Palangos oro uostą pasiūlė aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“.

Bilieto kaina į vieną pusę kainavo nuo 45 eurų keliautojui, skrydis truko apie 50 min. Nors planuota, kad jie bus vykdomi visą vasarą, tačiau netrukus jie buvo nutraukti.