Vaida Genytė aplankė Graikijos salų perlą: „Ten žmogus žmogui sukūrė rojų“

Vaidos Genytės atostogos / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2021-08-14 09:05
AA

Dainininkė Vaida Genytė (46) į savo aplankytų vietovių sąrašą jau gali įtraukti ir populiarųjų Graikijos salų perlą Santoriną.

Žinoma moteris liepos pabaigoje drauge su vyru Aidu išskrido atostogauti į Kretą ir nepraleido progos iš ten nuvykti į vieną gražiausių Europos kampelių. Kelionė laivu į Santoriną truko dvi valandas, o tuo metu turistus „sveikino“ neįtikėtina karščio banga, bet Vaida pripažįsta – tai, ką pamatė, pamatyti buvo verta.

„Paskutinį kartą keliavome prieš du metus, tad tikrai buvo malonu vėl patirti tą jaudulį, pažinti kitą kultūrą“, – portalui Žmonės.lt pasakoja dainininkė.

Pandemija ir šią vasarą ypatingai koregavo žmonių kelionių planus, tad tolimas kryptis pamilusi Vaida Genytė apie kažką panašaus negalvojo.

Vaida Genytė / Asmeninio albumo nuotr.

„Su vyru rinkomės tokią kelionę, kurios metu jaustumėmės saugiai. Graikiją anksčiau vis praleisdavome, bet jai tapus viena iš paprasčiausiai pasiekiamų krypčių, nusprendėme pabandyti.

Lankėmės šalyje pirmą kartą. Kol sūnus buvo mažiukas, vykdavome į Turkiją, jam paaugus, žavėjo tolimesnės kelionės. Tiesa, sūnui dabar jau 18 metų ir su tėvais nebelabai nori keliauti, tad su vyru leidomės naujų kraštų pažinti dviese. Abejonių, žinoma, ar keliausime, ar viskas pavyks, šiais metais taip pat netrūko. Ilgą laiką gyvenome nežinomybėje, todėl iki paskutinės minutės apie planus aplankyti svečią šalį niekam nesakėme“, – šypsosi Vaida Genytė.

Vaida Genytė su vyru Aidu / Asmeninio albumo nuotr.

Nors tuo metu, kai pora keliavo, Kretos saloje tvyravo didžiulis karštis, Vaida su Aidu nuo jo slėpėsi gaivioje jūroje ir mažyčiuose kaimeliuose, į kuriuos keliavo taksi automobiliu.

„Apsistojome netoliese Agios Nikolaos miesto esančiame panoraminiame viešbutyje, kuris tikrai abiems su vyru be galo patiko. Jis buvo skirtas suaugusiems, tad tikrai rami aplinka. Po Balio salos, tai man pasirodė antra gražiausia vieta, kur teko apsistoti.  Iš ten nuvykome į keletą kitų miestelių, kuriuose mėgavomės graikų virtuve, jaukiais vakarais. Man be galo patiko maistas – sūrus ir neprėskas. Plaka žvejų kaimelyje, nuo kurio kranto matosi Spinalongos sala, valgėme šviežią žuvį. Graikai pasirodė kaip neįkyrūs, šilti ir malonūs žmonės. Kur tik nuvyksi, tave gražiai sutiks, jei restorane valgysi – būtinai po maisto kažko atneš. Visuomet sulaukdavome įvairiausių vaisių paskanauti“, – Žmonės.lt pasakoja Vaida.

Vaida Genytė / Asmeninio albumo nuotr.

Kreta Vaidai Genytei pasirodė labai rami, jauki ir be galo spalvinga. „Kai atvažiavome ten, atrodė, kad žmogus žmogui sukūrė rojų. Toks pat  jausmas aplankė ir nuvykus į žymųjį Santoriną“, – pasakoja dainininkė.

Ji sako visiškai atitrūkusi nuo realybės, nuo rutinos, pailsėjusi. Iki Santorino nuo Kretos Vaida su Aidu plaukė laivu. Kelionė užtruko kelias valandas, bet pora džiaugiasi pabandžiusi tokį keliavimo būdą.

„Nuvykome iki Kretos sostinės Herakliono autobusu ir iš ten greitaeigiu kateriu plaukėme į Santoriną. Vienintelis mane šiek tiek nugąsdinęs momentas buvo kelionė serpantinais jau nuvykus iki Santorino. Kad pasiektum Santorino sostinę Firą, reikia pakilti aukštais kalnais. Tikrai patyriau stresą. Buvo sunku žiūrėti pro langą, nes kilome siaurais takeliais aukštyn, o šalikelėje – jokių atitvarų!” – prisimena Vaida. Ji prideda, kad lengvuoju automobiliu jau yra panašiai keliavusi, tačiau autobusu aplankė kitokie, ne tokie malonūs pojūčiai.

Kelionės akimirka / Asmeninio albumo nuotr.

„Santorinas paliko tikrai puikų įspūdį. Galvojau, kaip žmonės taip dailiai sulipdė tuos namukus. Žiūrint iš aukštai jie atrodė kaip balti kregždžių lizdeliai, išpaišyti mėlyna spalva. Santorinas garsėja ir savo atsiradimo istorijomis, legendomis, kurių vienos iki šiol nėra“, – sako Vaida.

V.Genytė pripažįsta, jog kelionės metu jėgų antplūdžio nejautė, nes tądien buvo begalinis karštis, o saloje – mažai pavėsio.

„Nepaisant to, sala paliko neišdildomą įspūdį ir tikrai visiems rekomenduoju ją aplankyti“, – rekomenduoja dainininkė.

Fotogalerija:

Vaidos Genytės atostogos Graikijoje (13 nuotr.)