Jauki Vaidos Klizaitės-Jasaitienės fotosesija – juodagalvių avių ūkyje ant ežero kranto

Vaida Klizaitė-Jasaitienė / Lauros Kazlauskienės nuotr.
Vaida Klizaitė-Jasaitienė / Lauros Kazlauskienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2014-11-26 15:08
AA

Buvusi krepšininko Simo Jasaičio žmona Vaida Klizaitė-Jasaitienė tapo lietuviško prekės ženklo modeliu: pozavo jaukioje fotosesijoje gamtoje.

Lietuviško prekės ženklo „Coocoomos“ bendrasavininkė ir kūrybos vadovė Rūta Mackevičiūtė portalui Žmonės.lt pasakojo, kad šia fotosesija pristatyta nauja kolekcija šaltajam sezonui, taip pat du namų aromatai: ambra ir saldymedis.

Kiekviena šio ženklo kolekcija gaminama iš natūralių audinių: alpakos vilnos, šilko, kašmyro, medvilnės. Aksesuarai, interjero detalės taip pat: naudojamas medis, oda, drobė, eteriniai aliejai.

Dėl šių priežasčių naujos kolekcijos fotosesijos vieta pasirinkta atsižvelgiant į prekinio ženklo filosofiją: ji vyko gamtoje, juodagalvių avių ūkyje ant ežero kranto, o modeliu tapo Vaida Klizaitė-Jasaitienė.

Vaida Klizaitė-Jasaitienė / Lauros Kazlauskienės nuotr.
 

„Vaida Klizaitė-Jasaitienė – žavi, stipri moteris, asmenybė, spinduliuojanti eleganciją, rafinuotumą, įgimtą stiliaus pojūtį. Tai stilinga dama, rūpestinga mama, įkūnijanti stiprią asmenybę. Ji visiškai atitinka mūsų prekės ženklo koncepciją – kuriame drabužius būtent tokiai moteriai: turinčiai savo stilių, vertinančiai subtilią prabangą, natūralius audinius, mėgstančiai klasikines, pastelines spalvas. Vaida puikiai, visu šimtu procentų išpildė fotosesijos idėją. Ji lengvai įsijautė į vaidmenį, tiesiog buvo savimi. Manau, tai matosi net nuotraukose, viskas taip tikra ir natūralu!“ – fotosesijos rezultatais ir pasirinktu modeliu džiaugėsi R.Mackevičiūtė.

Vaida Klizaitė-Jasaitienė tapo lietuviško prekės ženklo modeliu (13 nuotr.)
+7

„Naujausia 2014/2015 metų rudens/žiemos kolekcija skirta veikliai, stilingai, elegantiškai asmenybei, kuri vertina natūralumą, šiltas, žemiškas spalvas, klasikinius, ilgaamžius modelius, subtilų, rafinuotą stilių. Visos mūsų kolekcijos nėra trumpalaikės mados tendencijos, galiojančios pusmetį. Tai modeliai, kurie gali būti dėvimi ne vieną sezoną“, – teigė „Coocoomos“ bendrasavininkė R.Mackevičiūtė.

Vaida Klizaitė-Jasaitienė / Lauros Kazlauskienės nuotr.