„Valentino“ revoliucija: mados namams pavyko rasti atsakymą į opų klausimą

„Valentino“ aukštosios mados kolekcija / Žmonės.lt montažas
„Valentino“ aukštosios mados kolekcija / Žmonės.lt montažas
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Santūrieji mados namai „Valentino“ pamažu keičia veidą. Prieš pusantrų metų dizainerei Mariai Graziai Chiuri perėjus dirbti į „Dior“, buvęs jos partneris Pierpaolo Piccioli tapo savarankišku „Valentino“ kūrybos direktoriumi. Dizaineris po truputį keitė mados namų kryptį, tačiau jo naujausia aukštosios mados kolekcija – kol kas drąsiausias žingsnis, einant šia linkme.

Pierpaolo Piccioli pavyko surasti atsakymą į opiausią šių dienų klausimą dizaineriams: kaip modernią, visur skubančią ir patogumą dievinančią moterį suvilioti aukštąja mada?

Kelnės, stručio plunksnų skrybėlės, nesiglamžančio audinio suknelės, plunksninis paltas, apsiaustai... Dizaineris sugebėjo išlaikyti aukštosios mados didybę, atsisakydamas stereotipinio princesiško įvaizdžio. Jo modeliai – modernūs, skirti tai, kuri neturi laiko pustytis kelias valandas, nes jos galvoje verda galybė idėjų, kurias būtina įgyvendinti. Pierpaolo Piccioli dėka ir tokiai moteriai atsirado vietos aukštojoje madoje.

„Valentino“ aukštosios mados kolekcija
„Valentino“ aukštosios mados kolekcija / „Scanpix“ nuotr.

Dizainerio sėkmė slypi kontrastuose – jis racionalus, nuo realybės nenutolęs kūrėjas, tačiau kartu jis yra ir užkietėjęs svajoklis. Pierpaolo Piccioli nuoširdžiai vertina visos komandos indėlį į kolekciją. Būtent todėl naujausios kolekcijos įvaizdžius jis pavadino tų žmonių vardais, kurių rankos juos pasiuvo.

„Valentino“ aukštosios mados kolekcija
„Valentino“ aukštosios mados kolekcija / „Scanpix“ nuotr.