Fotomenininkės Jurgos Anusauskienės mama Beata Šmidtienė neseniai patyrė rimtą traumą – paslydusi susilaužė ranką. Gydytojams pranešus, kad reikalinga operacija, J.Anusauskienė su mama kreipėsi į Vilniuje esančią Gerovės kliniką – ten tikėjosi gauti antrą specialisto nuomonę. Vis tik apsilankymas pas klinikos ortopedą-traumatologą jas nemaloniai nustebino.
Gerovės klinikos paslaugomis Jurga Anusauskienė pasipiktino socialiniame tinkle „Facebook“. Pasirodo, kad klinika neturi jos mamos konsultacijai reikalingo rentgeno aparato, tačiau apie tai klientų neinformuoja. Moterys jaučiasi apgautos – jos negavo atsakymų į rūpimus klausimus, tačiau už konsultaciją vis tiek turėjo sumokėti.
Savo įrašu J.Anusauskienė sutiko pasidalinti ir su portalo Žmonės.lt skaitytojais. „Viešumas yra stiprus instrumentas neliekant abejingu kovoje su apgaule“, – Žmonės.lt sakė ji.
Jurgos Anusauskienės feisbuko įrašas:
„Negera patirtis Gerovės klinikoje.
Taip jau nutiko, kad mano garbaus amžiaus Beata Šmidtienė paslydo ir susilaužė ranką. Lazdynų traumatologiniam nustatė, kad trauma rimta: lūžęs dilbis, pasislinkę kaulai. Daktarai dėjo pastangas, kad pasislinkusius kaulus atstatytų, tačiau po kelių dienų prasidėjus stipriems skausmams ir vėl apsilankius pas traumatologus, sužinojom, jog nepavyko. Mums paskyrė operaciją, kas visoje šeimoje sukėlė didelį nerimą ir susijaudinimą. Norėdami būti tikri, kad operacija vienintelis kelias nusprendėm gauti antrą specialisto nuomonę. Pasigooglinus internetas išmetė Gerovės kliniką (pavadinimas skamba patraukliai). „Pagrindinis klinikos tikslas – suteikti savo klientams dar daugiau, nei jie turėjo iki šiol. Suteikti visa apimamtį gerovės pojūtį, turintį galios formuoti laimingą visuomenę“, – žada klinika savo svetainėje. Užsiregistruojam vizitui ir vakare, pavargusios nuo emocijų ir eilių valstybiniame sektoriuje, važiuojam į kliniką.
Pirmas dalykas, kuris nekvepėjo jokia gerove: parkingas. Apsukau kelis ratus, jo vis nerasdama. Pasirodo – jo ir nėra! Jokio. Klinikos pacientai automobilius turi palikti prie šalia esančio supermarketo ir pėdinti gerą gabalą kelio pėsčiomis. Kadangi po traumos Mamytei baisu eiti slidžiu keliu, pasijautėm tikrai nekomfortabiliai.
Pakliuvusios pas daktarą Jaroslavą Vyšumirskį į kabinetą, sužinom, kad…. klinika neturi rentgeno!!!! Ir pirmi daktaro žodžiai: „Tai jūsų konsultacija bergždžia!“. Tai, kaip čia su tuo pažadu „suteikti savo klientams dar daugiau, nei jie turėjo“? Kadangi jau atvykom, mėginam kalbėtis apie situaciją. Tačiau į kiekvieną mano konkretų klausimą ar operacija vienintelis kelias, kokios prognozės jei mes darysim, kokios jei nedarysim, ar jūs daktare ją darytumėt – atsakymas tas pats: be nuotraukų nieko konkretaus pasakyti negaliu.“ Daktaras pradeda rodyti kitų pacientų nuotraukas ir bando hipotetiškai samprotauti, kas būtų, jeigu būtų. Supratusios, kad bendravimas vyksta apie orą ir bites, išeinam lauk. Registratūroje be galo žavinga mergina paima iš mūsų nei daug, nei mažai: 70 eur.
Paršliaužiam iki mašinos, parvežu Mamytę namo ir sėdu prie kompiuterio. Gal neperskaičiau iki galo klinikos informacijos, gal ne taip kažką supratau?! Tiesiog negaliu patikėti: kaip galima teikti ortopedo-traumatologo paslaugas, neturint rentgeno ir apie tai neinformuoti? Tačiau informacijos tikrai nėra. Nors klinika deklaruoja, kad „teikiamos kompleksinės ligų profilaktikos, diagnostikos, ambulatorinio gydymo paslaugos, paremtos vakarietiškais aptarnavimo etikos ir gydymo kompetencijos standartais“!!!
Po kelių dienų susisiekiu su klinika ir bandau paaiškinti, kad įvyko nesusipratimas: mes negavome to, už ką susimokėjom, t.y. konsultacijos ir draugiškai pasiūlau grąžinti Mamytei pinigus. Direktorės pavaduotoja Aleksandra Urban pažada viską išsiaiškinti. Susisiekusi po kelių valandų pradeda aiškinti, kad konsultacija vis tik buvo, kad daktaras neva išrašė nukreipimą rentgenui, bet neveikė sistema, todėl jis neįsigaliojo. Kaip kompensacija, pasiūloma su nuotrauka atvykti dar vienai konsultacijai, kuri bus nemokama. Aiškinu, kad pasiūlymas mums netinka, nes mes jau turim susiderinę konsultaciją kitur. Ponia Aleksandra patikina, kad daugiau nieko padaryti negali ir pokalbis baigiasi!
Dalinuosi šia istorija viešai, nes vietoj žadėto „visa apimančio gerovės pojūčio“ mane ima pyktis!
Dalinkitės šia info, kad kuo mažiau žmonių apsigautų ir nesikreiptų į Gerovės kliniką, kurios reputacija verta mažiau nei 70 eur“, – dalijosi Jurga Anusauskienė.
Portalas Žmonės.lt dėl J.Anusauskienės ir B.Šmidtienės patirties Gerovės klinikoje susisiekė su jos atstovais. Savo komentarą klinika pateikė po dviejų dienų. Skaitykite čia.