„Versace“ mados namų komercijos direktorius Santo Versace: „Krizė nenužudė kūrybingumo, tik tapome kuklesni“
Milano „auksiniame kvadrate“ Gesu gatvės 12-uoju numeriu pažymėtuose rūmuose demonstruojamos „Versace“ kolekcijos visada akina prabanga „be stabdžių“. Nors Milane sklinda kalbos, kad „Versace“ mados namai patyrė finansinių nuostolių, ateinančio pavasario-vasaros kolekcijoje netrūksta nei kristalų spindesio, nei aukščiausia kokybe akinančių audinių.
Apie tai, kokia klientė šiais sunkiais finansų krizės laikais perka „Versace“, portalo Žmonės.lt žurnalistė pasiteiravo šių mados namų komercijos direktoriaus Santo Versace.
– „Versace“ įvaizdis pasaulyje visada buvo siejamas su spindesiu, besaike prabanga. Ar Europą kankinančios finansų krizės laikais dar išliko klienčių, kurios dievina „Versace“ stilių? O gal jau niekas nebeįperka prabangių suknelių, inkrustuotų brangakmeniais švarkelių, odos kostiumėlių?
– Turbūt pastebėjote, kitos vasaros kolekcija ant podiumo – kuklesnė. Ir „Versace“ mados namai prisitaiko prie laikmečio. Tačiau kiekvienas Italijos mados ženklas, garsėjantis savo istorija ir tradicijomis, stengiasi vis tiek išsaugoti savo veidą. Mes taip pat nemanome iš esmės nieko keisti.
– Kai kurie itališki mados ženklai parduoda akcijas biržoje, kiti plečiasi į Kinijos, Pietų Korėjos rinkas. Ten klientai dar nepasisotino itališka mada ir skiria jai nemažai pinigų. Ar jūs taip pat plečiatės į Rytų rinkas?
– „Versace“ klientėmis niekada netaps kinės. Mūsų rinka – Jungtinės Amerikos Valstijos. Ten „Versace“ puikiai perkamas ženklas, tiek vyriški drabužiai, tiek moteriški. O ypač populiarios brangios „Versace“ rankinės, kurios mums leidžia išgyventi ir sunkiais finansų krizės laikais.
– Tad jūs manote, kad itališki šeimyniniai ženklai, nepardavę savęs biržoje, vis dėlto išgyvens? Esate optimistas?
– Aš visada buvau optimistas. Tai dalis mūsų mados namų įvaizdžio ir, aišku, sėkmės.