Verslą pradėjusią Maria Randers užgriuvo sunkumai: „Verkiau ir aš, ir darbuotojos“

Maria Randers / Tomo Petrovskio nuotr.
Maria Randers / Tomo Petrovskio nuotr.
Šaltinis: Pranešimas spaudai
A
A

Verslininkės Dainos Bosas dukra, nuomonės formuotoja Maria Randers visai neseniai pristatė savo prekinį ženklą „Bad Decisions“, paleisdama formuojančių, laisvalaikio bei apatinių drabužių liniją. Tokia idėja merginai kilo prieš metus iš asmeninio poreikio, kai paieškų rezultatai vis nuvildavo, tačiau savo verslo vystymas Marią išmokė į iššūkius reaguoti ramiau, mat ir tėvai, dalindami patarimus, neslėpė, jog versle niekada nebūna lengviau.

„Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Gyvenimas versle“ apsilankė išskirtiniu stiliaus pojūčiu garsėjanti nuomonės formuotoja Maria Julie Randers. Verslininkės Dainos Bosas dukra neseniai Lietuvą sudrebino su naujiena: ji pristatė savo prekinį ženklą „Bad Decisions“.

„Kol kas labai didžiuojuosi, ką pasiekėme su komanda, ką sukūrėme ir dabar tai atrodo geras sprendimas. Tikiuosi, kad taip ir bus toliau. Nuomonės formavimas pas mane atėjo natūraliai ir gan nuo ankstyvo amžiaus, o kaip jaunam žmogui, tai atvėrė daug galimybių, bet jaučiausi išsisėmusi, nebedžiugino tai, ką dariau ir atrodė, kad esu dar vis neatradusi savęs, todėl pradėjau ieškoti ir taip gimė šis prekės ženklas“, – laidoje pasakojo Maria.

Maria Randers laidoje „Gyvenimas versle“
Maria Randers laidoje „Gyvenimas versle“ / Tomo Petrovskio nuotr.

Merginos paleisti produktai – moterims skirti formuojantys, laisvalaikio bei apatiniai drabužiai. Tokią nišą padiktavo asmeninis Marios poreikis, kai prieš metus ieškodama gerai formuojančio apatinio, rinkoje ji nerado to, kas atitiktų lūkesčius.

„Tų idėjų buvo nemažai, bet praeitais metais su mama ruošėmės M.A.M.A. apdovanojimams ir ieškojome labai gero formuojančio apatinio, kurį užsidėtume po suknele. Kiek užsisakėm – vis kažkas netiko: tai pažastyse ties probleminėmis vietomis, tai apatinė dalis, tai dar kas. Tuomet pagalvojau, negi taip sunku padaryti gerą „bodį“? Kaip dabar išsiaiškinau – taip, yra sunku“, – apie idėjos pradžią prisimins Maria.

Maria Randers laidoje „Gyvenimas versle“
Maria Randers laidoje „Gyvenimas versle“ / Tomo Petrovskio nuotr.

Tačiau užgimusi mintis paskatino Marią domėtis, gilintis į drabužių rinką, galiausiai suburti komandą ir idėją paversti realybe. Visgi, kaip ir daugelis jaunų verslų, „Bad Decisions“ startas neapsiėjo be sunkumų, o viena didžiausių kliūčių palietė gamybą, kai paskutinę minutę partneriai atsisakė bendradarbiauti.

„Mes susidūrėm su iššūkiais absoliučiai kiekviename žingsnyje. Ir aš verkiau, ir darbuotojos verkia. Galbūt vienas didžiausių mus šokiravusių įvykių buvo, kai viena gamykla, su kuria buvom sutarę, paskutinę akimirką pasakė, kad produktų nebus, o už trijų mėnesių turėjom juos paleisti į prekybą. Turėjom suktis iš situacijos, bet visi tie iššūkiai, kurie tuo metu atrodė kaip pasaulio pabaiga, turėjo įvykti, nes dėl jų pasukom į teisingą kelią“, – apie nematomus verslo užkulisius prabils Maria.

Laidos pašnekovė neslepia, kad verslo kelias jai tapo ne tik profesiniu iššūkiu, bet ir svarbia asmeninio augimo dalimi. Maria tiki, kad versle svarbiausia yra drąsa ir ryžtas, o net didžiausi iššūkiai gali tapti stipriausia verslo pamoka.

„Pirma reikia sukovoti su savimi, ar tikrai verta, ar tikrai daryti, ar pavyks, nes manau, ta idėja užgimė daug seniau nei pradėjau ją įgyvendinti. Reikia labai gerai sudirbt su savimi, tada sustatyti gerą komandą, kuri neleistų pamesti pradėtų darbų. Reikia ryžto, nebijoti, kaip tankas veržtis į priekį, nes iššūkių ir nesėkmių bus. Kai susiduri su daug kritinių situacijų kiekvieną dieną, išmoksti su savimi tvarkytis emociškai ir suprasti, kad į viską turi reaguoti ramiai. Tai labai mane užaugino kaip asmenybę. Net tėtis man pasakė, kad su viskuo išmoksiu per laiką susitvarkyti ir niekada nebus lengviau“, – išmoktais patarimais dalinasi Maria.

„Gyvenimas versle“ – šeštadieniais, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.