Ji pirmoji prabilo apie tvarią prabangią madą ir, nors sulaukė pasipriešinimo, per dvidešimt metų Stella McCARTNEY (49) įrodė, kad „Stella McCartney“ – madinga, socialiai atsakinga ir prabangu. Be jokių išlygų.
Kovo pabaigoje buvo pristatyti „Stella McCartney“ bandomieji odiniai drabužiai. Tačiau oda – ne paprasta, o pagaminta... iš grybienos. Į bendrovę „Bolt Threads“, gaminančią ateities audinį – kaip vadinama ši medžiaga, investavo mados namai „Gucci“, „Saint Laurent“, „Balenciaga“, „Hermes“ ir, žinoma, „Stella McCartney“. Iš visiškai suyrančios medžiagos, kurią gaminant nenukentėjo nė viena gyva būtybė, pasiūti du apdarai – kol kas prototipai, nors primena tikrus „Stella McCartney“ kūrinius. Ateityje švelnus, minkštas ir nekenkiantis aplinkai „Mylo“ audinys turėtų būti naudojamas sezoninėms mados namų kolekcijoms, o „Stella McCartney Falabella“ rankinė iš „Mylo“ saugoma Viktorijos ir Alberto muziejuje Londone.
Kaip matyti, vertybės neprieštarauja verslo ir pelno sampratai. O garsiojo bitlo Paulo McCartney (78) ir šviesaus atminimo jo žmonos Lindos (1941–1998), buvusios gyvūnų teisių aktyvistės, dukra turi komercinę nuojautą. 2018 metais ji išpirko pusę savo mados namų akcijų, priklausiusių prancūzų prabangos prekių koncernui „Kering“. Ir... beveik iš karto pardavė jas didžiajam varžovui – LVMH. McCartney tapo specialiąja koncerno direktorių valdybos pirmininko Bernard’o Arnault patarėja tvarumo tema. Patenkintas didysis bosas pabrėžė, kad šį sandorį lėmė kūrėjos atsidavimas tvarumo ir etikos principams, pasigyrė, kad LVMH jau dvidešimt penkeri metai turi tvarumo padalinį, ir pareiškė, kad Stella padės bendrovei geriau prisidėti prie tokių svarbių reikalų.