Victoria Beckham – ambicinga dizainerė, pripažinta paties Lagerfeldo

Victoria Beckham rudens – žiemos 2012-13 kolekcija.  / style.com nuotr.
Victoria Beckham rudens – žiemos 2012-13 kolekcija. / style.com nuotr.
Šaltinis: Ji24.lt
A
A

Taip, perskaitėte teisingai. Mados namų „Chanel“ galva Karlas Lagerfeldas viešai pareiškė, kad jis yra didelis Victorios Beckham gerbėjas.

„Ji yra puikus pavyzdys miniai moterų: jos gyvenime puikiai dera keturi vaikai, nepriekaištinga išvaizda ir įžvalgus protas. Victorios dizainas toli gražu nėra prastas – jis, tiesą sakant, puikus!“ – štai ką pasakė mados guru.

 

V. Beckham išgarsėjo kaip britų merginų popgrupės „The Spice Girs“ narė, tačiau ekscentriški laikai, regis, jau seniai praeityje: niekaip nenorėję pripažinti šios moters ir įsileisti jos į mados pasaulį, net aštrialiežuviai žurnalistai po ketverių dizainerės kūrybos metų pagaliau pakeitė nuomonę.

„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste.
„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste. / Shutterstock nuotr.

 

Kaip pareiškė viena aršiausių mados kritikių Daily Mail reporterė Liz Jones (Victoria šios iki šiol neįsileidžia į savo šou), ji „vis dar negalinti atsigauti po tokių transformacijų: nuo pašėlusios žvaigždutės, bulvarinės spaudos herojės ir įžymybės žmonos (Victorios vyras yra garsus futbolininkas Davidas Beckhamas – aut. past.) iki mados dizainerės, tačiau yra pasiruošusi draugiškai dalytis savo malonios kritikos pyragu ir nebeignoruoti dizainerės“.

„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste.
„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste. / Shutterstock nuotr.

 

Per vieną Niujorko mados savaitę socialiniame tinkle Twitter V. Beckham sekė net 57 000 naujų gerbėjų. Santūri, šiandien nelinkusi išsišokti Victoria ir milžiniškas domėjimasis ja tik patvirtina, kad šią moterį drąsiai galima vadinti ambicinga dizainere ir gera mados pasaulio naujiena.

 

Nors laikraščiuose piešiama jos asmenybė, kaip ir pats prekės ženklas, – rafinuota, prabangi ir išdidi, Victoria mėgsta priminti, kad į madą atėjo iš vidutinės socialinės klasės aplinkos, ir tai teigiamai paveikė jos pasaulio supratimą bei darbo etiką.

 

2008-ųjų rugsėjį Niujorko mados savaitėje V. Beckham pristatė savo vasarinių suknelių kolekciją, oficialiai savo vardą paversdama mados prekės ženklu. Neilgai trukus, įtakingiausi mados ir spaudos atstovai dizainerei ėmė rodyti dėmesį: ji greitai išvystė savitą braižą pristatydama tvarkingai sumodeliuotus drabužius, smėlio laikrodžio formos siluetus, užtrauktukų detales ir kūno formas pabrėžiančius apdarus.

„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste.
„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste. / Shutterstock nuotr.

 

Nors iš pradžių Victorios kūryba buvo lydima kontroversiškų nuomonių, pamažu ji pelnė visuomenės pripažinimą. Britų „Vogue“ vyriausioji redaktorė Alexandra Shulman apie V. Beckham kalbėjo taip: „Ji čiumpa į rankas tradicinę nuobodžią suknelę ir paverčia ją išskirtiniu kūriniu.“ Kol Victoria auga kaip dizainerė, publika stebi jos mados pokyčius. Pirmieji Victorios kūrybos žingsniai atrodė taip, tarsi moteris sau kurtų drabužinę – ne paslaptis, kad Victoria yra griežtų, kūną varžančių drabužių mėgėja. Šiandien ji linksta laisvesnių siluetų, minkštesnių formų ir įvairesnių ilgių link. „Mano pirmųjų sezonų kūryboje buvo daug struktūros ir korsetų. Dabar moterims noriu suteikti daugiau laisvės ir patogumo, o tokie drabužiai taip pat yra labai gražūs“, – sakė V. Beckham.

„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste.
„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste. / Shutterstock nuotr.

 

Kaip buvusi Posh Spice tapo viena komerciškai sėkmingiausių dizainerių? Kai ji surengė pirmąjį savo kolekcijos pristatymą, daug kam atrodė, kad Victoria tėra dar viena žvaigždutė, nusprendusi kažkam sumokėti, kad sukurtų jos vardo drabužių kolekciją, ir kartais viešai pasireklamuoti savo „kūryba“. Tačiau kitaip nei dauguma įžymybių, virtusių dizaineriais, Victoria sugebėjo suburti stiprią komandą ir pati valdyti drabužių kūrimo procesą. Tiesą sakant, daugelį paruošiamųjų darbų dizainerė atlieka pati.

„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste.
„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste. / Shutterstock nuotr.

 

Rugsėjį vykusioje Niujorko mados savaitėje V. Beckham pristatė 2013 m. pavasariui ir vasarai skirtus drabužius. Į savo kolekcijas dizainerė žiūri taip atsakingai, kad po kolekcijos pristatymo net nesislepia užkulisiuose, o drąsiai bendrauja su pirmose eilėse sėdinčiais redaktoriais ir mielai dalijasi pasakojimais apie kiekvieną kolekcijos drabužį, dizaino procesą ir racionalius audinių pasirinkimus.

 

Kitas svarbus jos sėkmės aspektas – moteris visada dėvi savo kurtus drabužius. V. Beckham, dažnai persekiojama paparacų, daugelyje nuotraukų vilki savo kūrinius. Klasikinis ir puikus reprezentacijos triukas! „Tai paprasta! Jei drabužis netinka mano spintai, jis netinka ir mano prekės ženklui“, – atskleidė ji Londono Guardian laikraščiui.

„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste.
„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste. / Shutterstock nuotr.

 

Beje, dizainerės kolekcijose galima įžvelgti tam tikrų sąsajų su Roland Mouret kūryba. Victoria ir pati pripažįsta, kad būtent šis mados talentas įkvėpė ją siekti dizainerės karjeros. Vis dėlto pamažu V. Beckham vis tvirčiau vysto ir formuoja savo braižą: mados gerbėjams jau nesunku atpažinti jos kuriamas elegantiškas, vidutinio ilgio sukneles, liemenį pabrėžiančias peplum tipo palaidines ir rafinuotus tiesius sijonus.

„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste.
„Spice Girls“ Los Andželo oro uoste. / Shutterstock nuotr.

 

Verta paminėti, kad V. Beckham ne tik tvirtai stovi ant žemės, bet ir nepraranda humoro jausmo. Prieš Niujorko mados savaitę socialiniame tinkle Twitter dizainerė paviešino nuotrauką su antrašte: „Po trijų valandų miego jaučiuosi lyg sena rankinė!“ Nepriekaištingas manikiūras, aukštakulniai sekmadienį ir darbas studijoje po trijų valandų miego... Regis, dizainerės darbas Victoriai – ne tik vienas svarbiausių prioritetų, bet ir didžiausias malonumas!

Tekstas Akvilės Lesauskaitės