Vilniaus Stiklo kvartalo kavinės tapo mados vitrinomis

Manekenai Vilniaus restoranuose ir kavinėse/Organizatorių nuotr.
Manekenai Vilniaus restoranuose ir kavinėse/Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Daugiau nei 60 manekenų, papuoštų originaliais 19-os Vilniaus dizainerių ir mados prekės ženklų, senamiesčio butikų kurtais sezono deriniais, pasklido po 14 sostinės restoranų ir kavinių. Tokia originalia mados akcija tikimasi padėti išlaikyti būtiną saugų atstumą senamiesčio restoranų viduje bei jų lankytojus supažindinti su naujausiomis šio sezono mados tendencijomis.

„Tušti, nenaudojami staliukai restorano viduje atrodo keistai, išvis juos patraukti neturime galimybės, tad ir kilo idėja, bendradarbiaujant su greta įsikūrusiais kvartalo butikais, likusius tuščius stalus išnaudoti kaimyninių butikų mados prekės ženklų vitrinoms. Pasklidus žiniai prie šios bendruomenės akcijos prisijungė ir žinomi Vilniaus dizaineriai”, – sako šios idėjos autorius, Stiklo kvartalo senbuvis, restorano „Cozy“ savininkas Bernie Ter Braak.

Stiklo kvartalo bendruomenės iniciatyvą palaikė Vilniaus meras Remigijus Šimašius: „Visada kartojau, kad karantinas suteikia ne tik apribojimus, bet ir galimybes, kurias kūrybiškai išnaudojus Vilnius atsiskleidžia dar žavingiau. Ši iniciatyva – puikus bendruomeniškumo ir kūrybiškumo derinys, kuris suteikia dar ir praktinės naudos“, – sakė jis.

Manekenai Vilniaus restoranuose ir kavinėse/Organizatorių nuotr.
Manekenai Vilniaus restoranuose ir kavinėse/Organizatorių nuotr.

Planuojama, kad ši akcija truks iki gegužės pabaigos. Šią svetingą meno, mados, maisto bei paslaugų bendruomenės akciją parėmė vienas didžiausių Europoje manekenų gamintojų „IDW“, neatlygintinai paskolindamas savo gaminius.

Pasak mados dizainerės Julijos Janus, karantino laikotarpiu senamiestyje buvo uždarytas ne vienas mados butikas, tad toks palaikymas itin reikalingas. „Mada yra viena iš verslo šakų, kuri itin pažeista krizės. Nišiniais, originaliais vietos dizainerių darbais prekiavę ir karantino metu užsidarę butikai sumažino galimybę vietos kūrėjams parodyti savo naujas kolekcijas, ženkliai sumažėjo vartojimas. Tikimės, kad akcija „Palaikyk savus“ bent šiek tiek sujudins mados industrijoje įsivyravusį štilį ir atkreips dėmesį į talentingus vietos mados kūrėjus“, – tikisi akcijos koordinatorė, Stiklo kvartalo bendruomenės asociacijos „Miesto kvartalas“ pirmininkė Julija Janus.

Manekenai Vilniaus restoranuose ir kavinėse/Organizatorių nuotr.
Manekenai Vilniaus restoranuose ir kavinėse/Organizatorių nuotr.

Stiklo kvartalo bendruomenė kviečia ateiti pasisemti geros nuotaikos ir ateinančias dvi savaites, laikantis visų saugumo reikalavimų, aplankyti mados akcijos vietas, balandžio pabaigoje įsižiebusią naują Lenkijos menininko J. Koziara instaliaciją „Žvaigždės“, tūkstančiais žiedų sužydėjusias stilingas meno, mados ir maisto vietas bei „Palaikyti savus“.