Ketvirtadienį „Litexpo“ vyko didžiausia kasmetinė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama marketingo konferencija „LiMA Day Lietuva’19“, skirta marketingo, komunikacijos, pardavimų ir verslo sektorių atstovams.
Rekordinėje ir jubiliejinėje, 10-ojoje konferencijoje dalyvavo daugiau nei 1100 dalyvių, pranešimus skaitė Lietuvos ir užsienio rinkos lyderiai, įvairių sričių ekspertai, savo patirtimi ir įžvalgomis dalinosi Arūnas Valinskas, Lietuvos paviljono 58-oje Venecijos šiuolaikinio meno bienalėje su opera-performansu „Saulė ir jūra (Marina)“ triumfavusios menininkė Lina Lapelytė ir komisarė Rasa Antanavičiūtė.
Konferenciją vedė Algis Ramanauskas ir Ieva Semaškienė, LiMA valdybos narė.
LiMA, šiemet mininti 15-tus veiklos metus, yra daugiau nei 1100 marketingo srityje dirbančių specialistų ir vadovų bendruomenę vienijanti organizacija.