Keturiasdešimties ji turi viską – superžvaigždės titulą, verslo imperiją, tris vaikus, vyrą garsų reperį bei muzikos magnatą ir įtaką ne tik pramogų pasaulyje. Beyoncé (40) – toks fenomenas, kuriam net pavydėti neišeina.
Jis toks pat retas kaip legendinis geltonasis briliantas, kurį dainininkė dėvi naujausioje „Tiffany & Co.“ reklamoje. Sakoma, iki tol 30 milijonų JAV dolerių vertu brangakmeniu puošėsi vos trys damos – Amerikos diplomato žmona Mary Whitehouse, Audrey Hepburn filme „Pusryčiai pas Tifanį“ ir Lady Gaga per 2019-ųjų „Oskarų“ ceremoniją Galima nebent pridurti, kad moteris, kurios turtas vertinamas 440–500 milijonų dolerių (kartu su sutuoktiniu Jay-Z (51) – daugiau nei milijardu), galėtų net nusipirkti šią 128,54 karato brangenybę. Bet kam pirkti, jei galima tiesiog pasipuikuoti, o ir briliantai seniai netelpa skrynelėje. Nors būtent ši „Tiffany & Co.“ reklama kritikuota už nepakankamai tamsią dainininkės odos spalvą – girdi, ji sąmoningai nubalinta, o toks žingsnis seniai pripažintas neetišku. Nei Beyoncé, nei juvelyrai į kaltinimus nereagavo – pagal britų karališkosios šeimos principą: nesiskųsti ir nesiteisinti. Išties, jei pramogų verslas turi aristokratiją, tai Beyoncé ir Jay-Z, be abejonės, jai priklauso. Net jos pravardė Queen B (arba Queen Bey) ir herbas – korys, auksinė bitė ir tokia pati karūna – tai patvirtina. Beje, dainininkė laiko du bičių avilius ir kasmet prisuka nemažai medaus.