Visi mes žmonės: žurnalas „Žmonės“ kviečia pažvelgti į ne viešą herojų gyvenimo pusę
Jie visad pasiruošę fotografų blykstėms. Jiems pavydim geležinės valios, gražaus gyvenimo, lengvos sėkmės ir bent vieną dieną norėtume atsidurti jų kailyje. Tik ar viskas, prie ko jie prisiliečia, iš tiesų taip tobula? Pradėdamas kampaniją „Visi mes žmonės“ žurnalas „Žmonės“ kviečia pažvelgti į ne viešą gerai pažįstamų herojų gyvenimo pusę.
Kampanijos „Visi mes žmonės“ herojais tapo tie, kurių talentais ir gyvenimo sėkme nesuabejosi: Oskaras Koršunovas, Austėja Landsbergienė, Liutauras Čeprackas, Justė Arlauskaitė-Jazzu, Žydrūnas Savickas, Karolina Meschino, Saulius Prūsaitis, Rasa Tapinienė. Tik leidę pažvelgti į savo kasdienybę jie priminė – nepriklausomai nuo savo socialinio statuso, visi kartais išskystam, prisibijom, apsigėdinam, suklumpam. Ir tai natūralu – visi mes žmonės.
„Kampanija „Visi mes žmonės“ žymi dar vieną atsinaujinusio žurnalo „Žmonės“ etapą. Į žurnalo puslapius įsileidę daugiau ir įvairesnių herojų, ir savo komunikacijoje kalbame apie tai, kad iš tiesų mus vienija daugiau, nei skiria. Bendražmogiškosios patirtys – tai, kas sujungia žmones, nepriklausomai nuo jų profesijos ar socialinių statusų“, – sako Gabrielė Burbienė, žurnalo „Žmonės“ rinkodaros vadovė.
„Kad ir kaip kartais toli nuo mūsų pasirodytų nutolę žvaigždės, pasiekę pavydėtinų profesinių aukštumų, iš tikrųjų visi turime daugiau panašumų nei skirtumų. Todėl ir su žurnalo herojais kalbame ne tik apie jų talentus, padėjusius visuomenėje išsikovoti orią poziciją, bet ir apie tuos jausmus bei poelgius, kuriuos kartais norėtųsi nuslėpti. Juk klysti ir klupti yra normalu, gal net puiku, nes tik taip galima pažinti gyvenimą, nuveikti ką nors nauja ir reikšminga“, – sako žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktorė Gitana Bukauskienė.
Kampanijos „Visi mes žmonės“ vaizdo klipas:
Neatsitiktinai ir šios savaitės „Žmonės“ viršelio heroje tapo Justė Arlauskaitė-Jazzu. Atsisveikinusi su ilgamečiu scenos partneriu Leonu Somovu, trumpai nusirėžusi plaukus, atšventusi trisdešimtmetį, ji pradeda naują gyvenimo etapą ir drąsiai kalba apie ne viešąją savo gyvenimo pusę.
„Visi mes žmonės. Visi turime savo demonų. Manieji kartais taip užspaudžia, kad norisi išsinerti iš savęs. Bet kuo toliau, tuo mažiau – mokausi su jais kovoti arba susidraugauti“, – prisipažįsta Jazzu, „Visi mes žmonės“ vaizdo klipe įveikusi savo baimę sėsti prie automobilio vairo.
Kūrybinę kampanijos „Visi mes žmonės“ idėją išpildė agentūra „New!“, vaizdo klipo kūrimui vadovavo režisierius Simonas Aškelavičius, o jį gamino studija „Creator“.
Kampanijos dalimi tapo kartu su drabužių prekės ženklu „Mortash“ sukurti marškinėliai „Visi mes žmonės“, kuriuos galima įsigyti interneto puslapyje visimeszmones.lt.
„Šia kūrybine kolaboracija žengiame į sau naują sritį. Tačiau tikime prekės ženklu „Žmonės“ ir artimiausiu metu ketiname pristatyti ir daugiau su juo susijusių produktų bei paslaugų“, – sako „Žmonės“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė.
Užsiprenumeruoti žurnalą „Žmonės“ galima puslapyje zurnaluprenumerata.lt. O prenumeruojantiems žurnalą 12 mėnesių, „Žmonės“ dovanoja riboto leidimo porcelianinį puodelį „Visi mes žmonės“.
Justės Arlauskaitės-Jazzu interviu bei fotosesija – naujausiame žurnale „Žmonės“. Šiame numeryje taip pat skaitykite: