Ypatingu pramintas kanapių sėklų aliejus: kuo jis naudingas jūsų grožiui?

Justė Pinkevičienė pristato GREEN FEEL'S liniją su ypatinguoju kanapių sėklų aliejumi/Ingos Sinkevičienės ir Cosmoway nuotr.
Justė Pinkevičienė pristato GREEN FEEL'S liniją su ypatinguoju kanapių sėklų aliejumi/Ingos Sinkevičienės ir Cosmoway nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Drąsiai galime teigti, jog iš kanapių ir kanapių sėklų išgauti aliejai bei ekstraktai išgyvena savo aukso amžių. Apie pastarojo naudas kūno sveikatai kalbos netyla ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kad šis komponentas pasižymi sveikatinimo savybėmis, girdėjome ne kartą, bet kuo jis naudingas grožiui? Apie tai kalbamės su vieno didžiausių kosmetikos gamintojo Lietuvoje COSMOWAY akcininke Juste Pinkevičiene.


Neseniai pristatėte naujieną – kosmetiką su kanapių sėklų aliejumi. Kodėl rinkotės šį ingredientą?

Užuomazgas kanapių sėklų aliejui atsirasti kosmetikoje bei burnos priežiūros priemonėse užčiuopėme dar prieš keletą metų, tarptautinėje COSMOPROF parodoje, SPA centrų paviljone. Turime stiprią R&D komandą bei puikiai suprantame, kad greičiausi versle dažnai laimi daugiausiai. Pajutę pirmąsias kanapių sėklų populiarėjimo užuomazgas, iškart pradėjome stipriai domėtis šio komponento panaudojimo kosmetikos bei burnos priežiūros priemonėse subtilybėmis. Operatyviai praėjus tyrimų etapą nekilo abejonių, jog ilgiau laukti neverta. Smagu, jog pavyko įvesti šią aktyvią medžiagą ne tik į kosmetikos produktų sudėtis, bet jau ir į dantų pastas. Esame tikrai vieni pirmųjų lietuviškos kosmetikos gamintojų, pristačiusių tokį sprendimą.

GREEN FEEL'S linija su ypatinguoju kanapių sėklų aliejumi/Ingos Sinkevičienės ir Cosmoway nuotr.
GREEN FEEL'S linija su ypatinguoju kanapių sėklų aliejumi/Ingos Sinkevičienės ir Cosmoway nuotr.


Ką kanapių sėklų aliejus suteikia produkcijai?

Esminė 100% natūralaus kanapių sėklų aliejaus nauda yra nesočiųjų riebiųjų rūgščių Omega-3 ir Omega-6 gausa. Šios medžiagos gyvybiškai būtinos žmogaus organizmui. Taigi nenuostabu, jog šis aliejus itin populiarus maisto pramonėje, o dabar plačiai pasaulyje pasklido ir kosmetikos bei burnos priežiūros priemonių sudėtyje. Parinkus teisingą bendrąją kosmetikos priemonės formulę, šio aktyvaus komponento esminė užduotis yra stiprinti odos apsauginį barjerą. Be apsauginių funkcijų, jis turi ir drėkinimo bei maitinimo savybių, kas svarbu ne tik odai bet ir plaukams.

Dažnai girdimi, jog kanapių sėklų aliejus tiesiog dar viena nauja mada itin sparčiai prigijusi įvairiose rinkose. Net jei ir taip, akivaizdūs moksliniai tyrimai pateikia labai aiškius ir racionalius argumentus apie jo itin naudingas savybes mūsų organizmui.

GREEN FEEL'S linija su ypatinguoju kanapių sėklų aliejumi/Ingos Sinkevičienės ir Cosmoway nuotr.
GREEN FEEL'S linija su ypatinguoju kanapių sėklų aliejumi/Ingos Sinkevičienės ir Cosmoway nuotr.

Pasielgėte drąsiai ir netradiciškai – išsamiai dėstote vartotojui, ką jis tepasi ant odos, nebijote kalbėti net apie nepopuliarius komponentus. Kodėl?

Jau ne pirmi metai GREEN FEEL‘S kartoninių dėžučių viduje kiekvienas gali rasti priemonės sudėtinių dalių INCI (Tarptautinės kosmetikos ingredientų nomenklatūra) pavadinimų vertimą į visiems suprantamą kalbą. Šis sprendimas itin teigiamai buvo sutiktas ir tarptautinėse parodose bei jau tapo esminiu prekės ženklo išskirtinumu rinkoje.

Vienas pagrindinių tikslų kuriant GREEN FEEL’S kosmetiką – kompetentingai suderinta sudedamųjų dalių kompozicija, tad surinkome tikrai aukštų kompetencijų chemikų komandą. Tačiau orientuojamės ne tik į produktą – mums labai svarbus ryšys su vartotoju. Esame visu 100% atviri, norime edukuoti žmones, naudojančius mūsų kosmetiką. Todėl nutarėme suprantamai paaiškinti kiekvieno produkto sudėtį, drąsiai kalbame apie teisingai ar neteisingai „nuteistus“ komponentus, supažindiname vartotojus su tiesa.

GREEN FEEL'S linija su ypatinguoju kanapių sėklų aliejumi/Ingos Sinkevičienės ir Cosmoway nuotr.
GREEN FEEL'S linija su ypatinguoju kanapių sėklų aliejumi/Ingos Sinkevičienės ir Cosmoway nuotr.

Esate minėjusi, kad ši naujovė keičia ir pakuotės sampratą, praplečia jos funkcijas.

Taip, įmonės viduje net gimė iniciatyva, į kurią įtraukėme ir GREEN FEEL‘S draugus socialinėse erdvėse – segti visas išlankstytas produktų kartonines dėžutes į vieną knygelę ir bent kelis kartus per savaitę geriant arbatą ją paskaitinėti. Tikimės, jog jau po pusės metų mūsų kolegės, neturinčios chemijos mokslų išsilavinimo, o tuo pačiu ir vartotojai bus susipažinę bent su 50% kosmetikos gamyboje naudojamų klasikinių cheminių komponentų. Be to, ir kartono mažiau išmesime, tad jo panaudojimas įgauna didesnę prasmę nei tik priemonės pakuotė. Tvarumo atžvilgiu taip pat turime tvirtas nuostatas – pavyzdžiui, visa mūsų kosmetika gaminama naudojant tik žaliąją lietuvišką energiją, sugeneruojamą saulės, vandens ar vėjo jėgainių.

Ką šis kūrybiškas prekių ženklo išskirtinumo sprendimas reiškia pačiai įmonei?

Be jokios abejonės, ši prekės ženklo savybė stipriai įpareigoja tiek mūsų R&D, tiek visą komandą. Rinkodaros specialistai bei kolegos laboratorijoje turi būti nuolat pasiruošę įvairiausiems vartotojų klausimams. Tiesą sakant, dabar sulaukę mūsų laborantų klausimo dėl vienokios ar kitokios cheminės medžiagos naudojimo, jau žinome, kad tuoj pat pasigirs rinkodaros specialistų atsakas chemikams: „Ar ji tikrai tokia gera, ar nebus gėda prieš vartotojus, kai ją aprašysime?“ Kokybės standartai itin aukšti, nes būtent sudėtis yra prekės ženklo esminė stiprybė, taigi kurdami priemones turime būti daugiau negu tikri, jog viską atlikome itin profesionaliai.