Žaibiškai iššlavus bilietus į Timberlake'o koncertą, „darbo“ ėmėsi lupikautojai: kainos atima žadą
Vos tik paskelbus žinią, kad kitų metų birželio 6-ąją Kaune koncertuos Justinas Timberlake'as, bilietai į muzikos žvaigždės pasirodymą buvo išgraibstyti žaibišku greičiu. Nespėjusiems įsigyti bilieto vilties pamatyti neeilinį šou suteikė bilietų perpardavinėtojai. Tiesa, kainos antrinėje rinkoje, verčia išsižioti – už kai kuriuos bilietus prašoma kelis kartus daugiau nei jų pradinė vertė.
Bilietų į J.Timberlake'o koncertą pardavimas prasidėjo praėjusį antradienį – išankstine pirmumo teise galėjo pasinaudoti visi „Mastercard‘‘ kortelių turėtojai, kuriems buvo suteiktas limituotas bilietų kiekis. Gerbėjai nedelsdami suskubo įsigyti vietas šiame išskirtiniame renginyje, o penktadienį, vos prasidėjus masinei prekybai, organizatoriai oficialiai patvirtino, kad su viešos prekybos bilietais startu išpirkti ir visi koncerto bilietai.
Nors ir „prastovėję“ ne vieną valandą virtualioje eilėje, kai kurie J.Timberlake'o gerbėjai taip ir negavo trokštamų bilietų – jie buvo išpirkti vos per 15 minučių.
Netrukus po to internete pasirodė bilietų perpardavinėtojų skelbimai, kurių kainos tiesiog šokiruoja. Jei oficialiame bilietai.lt puslapyje kainos į J.Timberlake'o pasirodymą svyravo nuo 90,5 iki 295,5 eurų, skelbiu.lt platformoje esančiuose perpardavinėtojų skelbimuose kainos šoktelėjo daugiau nei dvigubai.
Pavyzdžiui, už stovimą bilietą prašoma net 280 eurų, kai oficialioje pardavimo platformoje toks bilietas kainavo 90 eurų. Žvelgiant į perpardavinėtojų skelbimus, akivaizdu, kad rasti stovimą bilietą už mažiau nei 150 eurų būtų beveik neįmanoma.
Yra ir tokių skelbimų, kur už du sėdimus bilietus prašoma net 780 eurų, kai vieta sėdimame sektoriuje, perkant oficialioje bilietų pardavimo platformoje, kainavo nuo 105,50 eurų. Tuo tarpu bilietas fanų zonoje, oficialioje platformoje kainavęs 125,50 eurų, perpardavinėtojų siūlomas jau už 245 eurus.
Nors kainos ir nemažos, bilietai į J.Timberlake'o šou iš pradžių buvo tiesiog išgraibstyti. Tiesa, po savaitgalio gerbėjai taip masiškai bilietų nebeperka, o ir perpardavinėtojų skelbimų tik daugėja.