Žiema – akcijų metas. O ką apie akcijas galvoja verslūs Lietuvos žmonės?

Vincas Banevičius, Vygintas Pileckas, Dana Lukauskienė
Vincas Banevičius, Vygintas Pileckas, Dana Lukauskienė
Projekto partnerio turinys
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
A
A

Kiekviena prekybos įmonė, ar netgi didieji prekybos centrai, siekia ne tik patenkinti pirkėjų lūkesčius, bet ir padidinti pardavimų apimtis. Sėkmingas pardavimo skatinimo programos panaudojimas įmonei leidžia ne tik padidinti pelną, bet ir praplėsti rinką, sugeneruoti didesnę apyvartą, reguliuoti kainų lygį. Tačiau rinka unikali yra tuo, kad joje gausu žaidėjų, o nustebinti šiais laikas jau sunku. Todėl konkurencija, netgi akcijų ir nuolaidų sistemoje, Lietuvoje tikrai arši.

Konkuruoja dėl pirkėjų

Sudominti, pritraukti, pakviesti pirkti žmones, yra kiekvieno prekybos tinklo bene pagrindinis uždavinys. Vienas iš pardavimo skatinimo būdų – akcijos. Jos suteikia įvairias nuolaidas, skatina pirkti prekes. Didieji prekybos centrai, taip pat konkuruoja dėl kiekvieno pirkėjo, todėl, supratus, kaip veikia reklama, ką siūlo kiekvienas pardavimų centras, galima nemažai sutaupyti. Naujas internetinis puslapis www.akcijuleidinys.lt pateikia visas didžiųjų prekybos centrų akcijas vienoje vietoje.

Čia galima apžiūrėti „LIDL“ akcijas, kuriose gausu įvairiausių maisto prekių pasiūlymų palankiomis vartotojams kainomis. „LIDL“ akcijos neretai yra pasirenkamos ne vien tik dėl mažesnių prekių kainų, bet taip pat ir dėl ypatingo prekių asortimento, kurio nerasime nė vienoje kitoje mūsų šalies parduotuvėje. Kas savaitę „LIDL“ prekybos tinklas parengia tam tikrą laikotarpį galiojančius pasiūlymus, todėl pirkėjai turi galimybę įsigyti išskirtinės produkcijos.

Vygintas Pileckas
Vygintas Pileckas

UAB „Eurofinansai“ direktorius ir savininkas Vygintas Pileckas:

Finansininko gerasis ar kartais blogasis bruožas priklausomai nuo situacijos yra mokėjimas dėliotis pajamas/išlaidas ir vertinti finansinę realybę, todėl didžiųjų prekybos centrų akcijos ne visada yra prioritetas. Dažnu atveju iš patirties matau akcijos tai dalis marketingo sprendimų. Paleidžiama akcija populiariai maisto prekei yra tik pritraukimas pirkėjo jei jau atėjo į parduotuvę vis tiek nusipirks kitų produktų.

Žinoma yra ir daug gerų pavyzdžių, kai nuėjus į prekybos vietą eilinio apsipirko metu, pamatai kokybišką produktą, kurį anksčiau pirkdavai už didesnę kainą (ir esi tikras, kad būdavo didesnė) tada nusipirkę ir didesnį kiekį jei tai negendantis produktas. Apibendrinant galėčiau pasakyti, jog tiesiog reikia galvoti, ar akcija yra reali, ar tie produktai išties jums yra reikalingi ar nepatarsite papildomų išlaidų jei aklai tikėsite akcijomis.

Šventiniu metu matome daugybę „Maximos“ akcijų, kurios kviečia suskubti ir išrinkti tinkamiausią dovaną savo artimajam.  Pasirinkimas yra labai platus, o esančios akcijos kviečia įsigyti norimas prekes: žaislus, buitinę techniką, vainikus, kalėdines lemputes, atvirukus ar maistą. „MAXIMA“ naujas leidinys akcentuoja ne vien dovanas, bet ir pasimėgauti gardžiais patiekalais. Šeimos patiekalas tradiciškai yra svarbi šventės dalis, o patiekiamas maistas kiekvienoje šeimoje labai skiriasi. Vienos šeimos renkasi gamintis patys, kiti renkasi ieškoti akcijų prekybos centruose, tokiose kaip „MAXIMA“, kurioje yra gausybė maisto pasirinkimo, tai yra paprasta ir nuostabu taupant savo laiką.

Vincas Banevičius
Vincas Banevičius

MB ,,Žali Žali“ vadovas Vincas Banevičius:

Ne, nuolaidų ar akcijų prekybos centruose neseku, nes prioritetą skiriu verslo vystymui ir tinklaveikai. Asmeniniai sutaupymai neatsveria vertės, kurią per tą patį laiką galiu sukurti savo veikloje.

Tačiau, daugiau laiko turintieji, kaip antai pensinio amžiaus žmonės tikina, kad akcijų sekimas padeda ženkliai sutaupyti. Todėl prieš kiekvieną apsipirkimą jie analizuoja akcijų katalogus ir prekinasi ten, kur siūlomos geriausios kainos. Sekti akcijas padeda ir internetiniai puslapiai, kuriose gausu jų vienoje vietoje. Vienas tokių yra www.akcijuleidinys.lt. Koncentruota informacija vienu mygtuko paspaudimu, leis peržvelgti populiariausius pirkinių katalogus, išsirinkti tinkamiausią vietą apsipirkti.

Dana Lukauskienė
Dana Lukauskienė

www.musuzinios.lt redaktorė Dana Lukauskienė:

Pastaruoju metu reklamos, populizmas yra užvaldžiusios didžiuosius naujienų portalus, todėl mūsų iniciatyva, tinklalapis www.musuzinios.lt siekia pateisinti skaitytojų lūkesčius, jų neerzinat reklamomis. Aktualiausios naujienos privalo pasiekti skaitytojų namus. Antra vertus  – akcijos yra taip dar vienas iš reklamos būdų, tačiau domėjimasis akcijomis tikrai padeda nemažai sutaupyti.

Peržvelgus katalogus iš anksto, galima susidaryti aiškų pirkinių sąrašą, planuoti apsipirkimo laiką, vykti ten, kur ta pati prekė siūloma už geresnę kainą. Manau, kad informacijos rinkimas, domėjimasis naujienomis niekam dar nepakenkė, todėl tikrai verta peržvelgti visus, netgi, pardavimus skatinančius didžiųjų prekybos tinklų pasiūlymus.