Žiemos švenčių prekės norintiems sutaupyti: jaukūs atspalviai, šildančios tekstūros ir vaikystę primenantys simboliai

Kalėdiniai rinkiniai / RIMI nuotr.
Kalėdiniai rinkiniai / RIMI nuotr.
Šaltinis: Reklama
A
A

Artėjant gražiausioms metų šventėms namai pakvimpa jaukumu, pasipuošia šventinėmis dekoracijomis, iš spalvingų puodelių garuoja prieskoninė arbata, o kojas šildo raštuotos kojinės. Kaip pastebi prekybos tinklo „Rimi“ ne maisto prekių komercijos direktorė Ieva Gindrėnė, pirkėjų apsipirkimo tendencijos bei poreikiai keičiasi priklausomai nuo sezono – žiemą lietuviai ieško jaukumą kuriančių detalių ir šventinių atspalvių: blizgių eglės papuošimų, minkštų pagalvėlių, raštuotų kojinių.

Šventiniame kataloge – jaukios dovanos namams ir artimiesiems

Baigiantis metams, pirkėjai pradeda dairytis šventinių žiemos prekių, tad geru pagalbininku renkantis puošmenas ir mielas smulkmenas namams tampa spalvingas dovanų katalogas. Pasak „Rimi Lietuva“ ne maisto prekių komercijos direktorės Ievos Gindrėnės, šventinį „Rimi“ katalogą ruošia daugybė darbuotojų. Svarbus kiekvieno indėlis: už pagrindinę idėją bei produktų parinkimą atsakingas kategorijų vadovas, tačiau prekių išdėstymu, dizainu ir daugeliu kitų svarbių smulkmenų rūpinasi visa komanda.

„Pasiruošimas žiemos švenčių sezonui prekybos sektoriuje prasideda net prieš 10–11 mėnesių. Taigi, kruopščiai ir atsakingai jam ruošiamės beveik visus metus. Katalogas gimsta diskutuojant bei svarstant įvairias idėjas, įvertinant užsienio rinkų tendencijas bei atsižvelgiant į tai, kokią žinią norime perduoti pirkėjams. Šiais metais siekėme padėti mūsų pirkėjams susikurti jaukumą namuose ir savo asortimentu perteikti kuo daugiau kalėdinės dvasios“, – pažymi specialistė.

Išskirtinės žiemos prekės atspindi pirkėjų lūkesčius

Kaip teigia ne maisto prekių komercijos direktorė, lietuvių apsipirkimo tendencijos keičiasi priklausomai nuo sezono. Skirtingais metų laikais kinta ne tik prekės, bet ir apsipirkinėjimo laikas: „Žiemą norisi daugiau jaukumo, šilumos, šventinių atspalvių. Šaltuoju metų laiku žmonės daugiau laiko leidžia namuose, tad stengiasi sukurti namų jaukumą: ieško šiltų šlepečių ir kojinių, jaukių pledų, minkštų pagalvėlių bei žvakių.“

Dovanų idėjos
Dovanų idėjos / RIMI nuotr.

Kalėdiniai eglutės papuošimai bei jų spalvos „Rimi“ asortimente kasmet taip pat būna skirtingi. „Šiemet čia galima rasti vaikystę primenantį Spragtuką, imbierinį namelį, spalvingus apsnigtus burbulus, o taip pat Advento vainikų, įvairių spalvų žvakių, dovanų pakavimo priemonių bei puošniai dekoruotų indų. Kalėdinių prekių idėjų ieškome visur: pirmiausiai įsiklausome į pirkėjų lūkesčius, tuomet analizuojame Baltijos šalių rinkos duomenis bei užsienio prekybos tinklų asortimentą, sekame pasaulines tendencijas, ieškome informacijos socialiniuose tinkluose“ , – sako I.Gindrėnė.

Ekspertė pažymi, jog šventinių ne maisto prekių asortimentas „Rimi“ parduotuvėse yra vienodas visose Baltijos šalyse, jis skiriasi tik priklausomai nuo parduotuvės dydžio: „Didesnės parduotuvės turi gerokai platesnį asortimentą, o mažesnėse prekybos vietose jis apima visas pagrindines produktų grupes ir populiariausias prekes – viską, ko reikia kasdienai.“

Nuo madingiausių lėlių iki sniego gniūžčių gamybos įrenginių

Prieš didžiąsias metų šventes tėčiai ir mamos virsta Kalėdų senelio pagalbininkais ir pradeda dairytis dovanų po eglute savo mažiesiems. „Rimi“ parduotuvių lentynose galima rasti ir vaikų jau pamėgtų, puikiai atpažįstamų žaislų, ir nudžiuginti juos išskirtinėmis naujienomis: madingu sniego gniūžčių gamybos įrenginiu ar rinkiniais kūrybiniams sugebėjimams lavinti – jie patiks tiek ikimokyklinukams, tiek paaugliams.

„Vaikai yra išrankiausi pirkėjai bei vertintojai, tad tenka gerai pasukti galvą norint įtikti jų skoniui. Siekdami pasiūlyti mūsų išrankiausiems pirkėjams tai, ko jie nori, atidžiai sekame, kokie filmai arba animaciniai filmukai artimiausiu metu bus sukurti, kokie herojai šiuo metu yra ar gali būti populiarūs. Idėjų semiamės ir iš socialinių tinklų, stebime, kas šiuo metu populiaru, madinga. Kartais tenka rizikuoti ir pirmiems rinkoje išbandyti naujas prekes, stebėti ar jos domina pirkėjus. Tai rizikinga, tačiau dažnai, kaip sniego gniūžčių gaminimo žaislo atveju, sėkmė nusišypso iš karto, tik reikia pirkėjui pasiūlyti konkurencingą kainą“, – pažymi I.Gindrėnė.

Ekspertės teigimu, tėveliai prieš šventes žaislų lentynose ras nuolaidų ir galės nusižiūrėtą prekę įsigyti pigiau: „Norime, kad Kalėdų dvasia atkeliautų į visų namus.“

Dovanų kortelė – universalios dovanos idėja

Kartais tikrai reikia pasukti galvą, svarstant, ar dovana patiks konkrečiam žmogui. Tuo atveju ne maisto prekių komercijos direktorė I. Gindrėnė rekomenduoja dovanoti „Rimi“ prekybos tinklo dovanų kortelę: „Tai dovanos idėja, kuri neapkraus namų nereikalingais daiktais ir padės išvengti pinigų švaistymo. Tokią dovaną galima pasirinkti pagal suplanuotą biudžetą, o gavėjas galės pasirinkti jam skaniausius produktus ar paragauti tai, ko seniai troško.“

Dovanų kortelę galima įsigyti ir panaudoti bet kurioje „Rimi“ parduotuvėje Lietuvoje. Ji galioja 12 mėnesių nuo įsigijimo datos, yra daugkartinio naudojimo, o kortelėje esančią pinigų sumą galima išleisti net per keletą kartų. Kortelių sumos prasideda nuo 5 ir gali siekti iki 50 eurų.