Žinomi kauniečiai domėjosi aukštosios mados pokyčiais

Eugenijus Skerstonas / Gintauto Gelbūdos nuotr.
Eugenijus Skerstonas / Gintauto Gelbūdos nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Praėjusį savaitgalį žinomi kauniečiai nepraleido progos pasiklausyti socialinių mokslų daktaro, knygų išvaizdos, mados ir interjero temomis autoriaus Eugenijaus Skerstono paskaitos „Aukštoji mada: pokyčių istorija“. Žinomo lektoriaus mados įžvalgos sudomino išskirtinių papuošalų kūrėją, verslininkę Nataliją Martinavičienę, plaukų stilistą Karolį Murauską, atlikėją Mindaugą Mickevičių-Mino ir kitus žinomus asmenis.

Belaukdami paskaitos vakaro svečiai klausėsi dainininkės Austėjos Lukaitės ištraukų iš operų ir operečių bei galėjo susipažinti su kosmetikos naujovėmis. Jaukus susitikimas su E.Skerstonu vyko Kauno senamiestyje esančioje Izraelio Negyvosios jūros kosmetikos „Ahava“ parduotuvėlėje.

E.Skerstonas neslepia ir pats esantis šio prekės ženklo kosmetikos vyriškos linijos vartotojas.

Eugenijus Skerstonas ir Virginija Girlevičienė
Eugenijus Skerstonas ir Virginija Girlevičienė / Gintauto Gelbūdos nuotr.

„Tai bene naujausias ir labai džiuginantis mano kūno priežiūros kosmetinių priemonių atradimas. Negyvosios jūros regiono augalų ir jų vaisių ekstraktai, druskos mineralai, iš kurių sukurti unikalūs, alergijų nesukeliantys deriniai, liudija šios kosmetikos mokslinius pasiekimus, aukštą profesionalumą bei pasaulyje pripažintą patirtį“, – pastebi mados žinovas.

Su „Ahava“ atstove Lietuvoje Virginija Girlevičiene E. Skerstonas susipažino Akmenėlių dvare, kuriame skaitė paskaitą, tema „Moteris ir žirgas“. Po šios paskaitos jiems gimė įvairių sumanymų, kuriuos po truputį ir pradeda įgyvendinti. Vieną tokių V. Girlevičienės ir E. Skerstono mados ir grožio sumanymų praėjusį savaitgalį jau galėjo įvertinti ir kauniečiai.

Šio renginio metu E. Skerstonas siūlė atkreipti dėmesį į naujausią, vartotojams ypač patrauklią išvaizdos mados pramonės tendenciją – žinomų kūrėjų ir didelių prekybos tinklų bendradarbiavimo modelį.

„Taikant įvairias šio modelio atmainas ir teigiant, kad išvaizdos mada – ne kainų, o meninės nuovokos dalykas, norima įrodyti, kad sąlyginai nebrangūs gaminiai taip pat gali būti ne tik patrauklios išvaizdos, bet ir kokybiški, atitikti tausios ir „moralios“ mados reikalavimus“, – pastebėjo lektorius.

Daugelio knygų autorius taip pat kalbėjo apie stilistinį garsių visame pasaulyje mados namų paveldą: „Mados namų meno vadovai neretai tarsi „integruoja” šį paveldą į savo naujausius kūrinius: tokiu būdu perteikiami ne tik esminiai, vartotojų atpažįstami, stilistikos požymiai, bet ir vadinamosios, tik jiems būdingos, „sielos” turinys, kitaip tariant, mados namų meninės vertės, jų rinkoženklių kūrėjų puoselėjami idealai”.