Delikati misija: Asta Valentaitė supažindino moteris su apatinių drabužių mados naujienomis

Asta Valentaitė / Viganto Ovadnevo nuotr.
Asta Valentaitė / Viganto Ovadnevo nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Apatinių drabužių kolekcijos pristatymą išvysi retai, juolab - tiesiog prekybos centre. Šventę su pikantišku prieskoniu surengė austrų prekės ženklo „Wolford“ komanda.

„Wolford“ butikas Vilniuje, "Europa" prekybos centre, savo ištikimiausius klientus pakvietė į pavasariui skirtos kolekcijos pristatymą. Ją demonstravo agentūros „Modilinos“ modeliai su šio prekės ženklo ambasadore Asta Valentaite priešakyje.

Dizaineriai įkvėpimo sėmėsi net ir chna ornamentuose. Naujiena skirta Šv.Valentino diena, joje karaliauja raudona ir juoda spalvos. Subtiliai seksualius apatinius puošia prancūziški nėriniai, kurie nepalieka abejingų.

„Wolford“ nesistengia bėgti paskui greitai besikeičiančias mados tendencijas. Tad įsigijus apatinių komplektą Šv. Valentino dienai, jis tikrai bus puošmena ir po penkerių metų. „Wolford“ gaminami apatiniai išsiskiria kokybe, priglunda prie kūno lyg antra oda. Dalis gaminių yra nematomi, kirpti lazeriu, medžiagos nekelia alergijos.

Chna piešiniai atsispindi „Trend“ kolekcijos „Henna Sparkle“, „Night Glow“ pėdkelnėse - jos ne tik puoštos raštais, bet ir prieblandoje švyti. Tai - puiki inovacija, leidžianti būti pastebėtai ir išsiskirti iš minios.

Naujausioje kolekcijoje vyrauja natūralios gamtos spalvos, pasteliniai atspalviai. „Trend“ kolekciją papildo ir pėdkelnės su didelėmis skylėmis - „Patti“ pėdkelnės, kojinės, pėdutės.

„Wolford“ labai didžiuojasi ir savo kokybiškais merino vilnos gaminiais - vilna taip išdirbta, kad tampa plonesnė už kašmyrą, tinka dėvėti žiemą ir vasarą, nes turi šildomąjį ir šaldomąjį efektus.