Žinomos moterys domėjosi japoniškos kosmetikos inovacijomis
Antradienio vakarą kviestiniai svečiai rinkosi į japoniškos kosmetikos prekės ženklo „Shiseido“ pristatymą. Renginio metu organizatoriai kvietė iš naujo atrasti grožį ir pristatė naująją savo inovatyvios dekoratyvinės kosmetikos liniją.
„Mums svarbu, kad dekoratyvinės kosmetikos kolekcijoje atsiskleistų „Shiseido“ tradicijos – esame ne tik makiažo produktų gamintojas, bet ir odos priežiūros ekspertas. Garsėjame meistriškumu ir geriausia kokybe, todėl siekiame tai įrodyti ir naujoje linijoje“ – teigia „Shiseido“ dekoratyvinės kosmetikos centro prezidentė Jill Scalamandre. Atstovė pabrėžia, kad visi naujosios linijos produktai pagaminti naudojant inovatyvias technologijas ir laikantis griežčiausių kokybės standartų.
Renginio metu vizažistė Jelena Liaudinienė sukūrė keturis skirtingus įvaizdžius pristatydama naujosios kolekcijos novatoriškas tekstūras: šviesą atspindinčius lašelius, naujai atrastos formulės gelius, itin lengvos tekstūros pudras ir inovatyvių ingredientų pripildytus rašalus. Pasak makiažo meistrės, šios tekstūros išsiskiria savo nepaprastu lengvumu ir gebėjimu sukurti ryškią bei nepriekaištingai patvarią spalvą. Tuo savo akimis galėjo įsitikinti renginio svečiai.
Kaip teigia prekės ženklo atstovai, naujosios dekoratyvinės kosmetikos kolekcijos misija yra dovanoti Japoniją pasauliui. Iš tiesų, renginio svečiai galėjo pasijusti kaip tikroje Japonijoje, organizatoriai pasistengė, kad visa aplinka atspindėtų japonišką kultūrą bei paveldą. Kiekvienas svečias galėjo išvysti japoniškais hieroglifais parašytą savo vardą.
Kosmetikos naujienomis domėjosi žinomos vizažistės Deimantė Kazėnaitė, Milita Daikerytė, Neringa Čukinienė, modelis Simona Starkutė, „Miss Lietuva 2013“ Rūta Mazurevičiūtė, Sofio Gelasvili, tinklaraštininkės Inga Žuolytė, Viktorija Šaulytė bei kiti žinomi veidai.