Žiūrėti „Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ antradienį susirinko virš 10 000 žiūrovų

Kino teatrus užtvindė minia, norinti pamatyti „Geriausias KANŲ LIŪTŲ reklamas“  / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Kino teatrus užtvindė minia, norinti pamatyti „Geriausias KANŲ LIŪTŲ reklamas“ / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

„Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“ – tai įkvepiantys kūrybiškumo pavyzdžiai iš viso pasaulio, demonstruojantys empatiją, atjautą, socialinę atsakomybę, humorą ir netikėtą požiūrį į mus supantį pasaulį. Antradienio vakarą Lietuvos kino teatruose išskirtines reklamas žiūrėjo daugiau nei 10 000 žiūrovų.

„Tai reklamos, kurios ne tik atspindi mus supantį pasaulį, bet ir padeda jį formuoti – tokį, kuriame norisi gyventi“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.

Dviejų valandų programoje – tokios socialinės temos, kaip ekologija, saugus vairavimas, moterų teisės, savižudybių prevencija. Ir dešimtys linksmų kūrybiškų reklamų, kurios šį renginį padaro populiariasia rudens pramoga kino teatruose.

„Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ pavyzdys rodo, kad žmonės myli reklamą. Žinoma, su sąlyga, kad ji aktuali, įdomi ir kūrybiška, – teigia G. Burbienė. –Džiugu, kad Lietuvos reklamos agentūros ir prekės ženklai taip pat vis labiau kreipia dėmesį į reklamos kokybę, siekia ne tik parduoti, bet ir jos pagalba keisti pasaulį, spręsti aktualias socialines problemas. Tai rodo ir vis drąsiau į „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalį Kanuose teikiami darbai“.

Papildomai „Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ seansai trečiadienį ir ketvirtadienį bus surengti Vilniuje ir Kaune.