„Žmonės“ augina savo skaitytojų ratą: kiekvieną savaitę žurnalą skaito 265 tūkst. žmonių
Kiekvieną žurnalo „Žmonės“ numerį skaito 265 300 žmonių, arba 12,7 % Lietuvos gyventojų nuo 16 iki 74 metų. Daugiausiai skaitytojų žurnalas turi tarp finansiškai aktyvių ir išsilavinusių 25-54 metų didžiųjų miestų gyventojų, pirmiausia – moterų. Tai rodo 2019 metų Spaudos skaitytojų tyrimas.
„Kantar“ atlikto tyrimo duomenimis, kiekvieną savaitę žurnalą „Žmonės“ vidutiniškai skaito 265 300 Lietuvos gyventojų, o vieną žurnalo numerį vienas žmogus vidutiniškai skaito 2,1 karto. Kitaip tariant, vienu numeriu žurnalas „Žmonės“ pasiekia 557 130 kontaktų.
Dar platesnę auditoriją „Žmonės“ pasiekia imant bendrąją auditoriją, arba skaitytojus, kurie skaitė arba vartė bent vieną žurnalo numerį per pastaruosius 6 mėnesius. Pagal šį paramentrą, „Žmones“ skaito 594 168 skaitytojai, arba 28,5 % Lietuvos gyventojų nuo 16 iki 74 metų.
Pagal šį parametrą „Žmonės” yra skaitomiausias žurnalas Lietuvoje.
„Kantar“ atliktas spaudos auditorijos tyrimas skaičiais įrodo, kad spauda yra aktuali ir užima svarbią vietą Lietuvos žmonių gyvenime. Bendras spaudos skaitomumas per praėjusius metus nebekrito, o vidutinė spaudos auditorija paaugo nuo 62 % iki 72%, tuo tarpu praleidžiamas laikas su spauda padidėjo nuo 12 iki 17 min. per dieną. Didžiuojuosi, kad mūsų komanda kuria šiuo metu skaitomiausią žurnalą Lietuvoje – „Žmones“. Mūsų investicijos į šio prekinio ženklo pokyčius pradeda atsipirkti, geriausias to įrodymas – auganti skaitytojų auditorija bei geras vartojimo dažnis“, – sako Tomas Balžekas, „Media bitės“ vadovas.
Daugiausiai „Žmones“ skaito 25-54 metų auditorija – ji sudaro 62 % visų žurnalo skaitytojų. O 16-44 metų amžiaus grupėje „Žmonės“ yra populiariausias savaitraštis Lietuvoje.
Pagrindinės žurnalo „Žmonės“ skaitytojos – moterys (72,1 %), gyvenančios didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Trijų didžiųjų miestų ir jų apskričių gyventojai sudaro 56,9 % visų „Žmonės“ skaitytojų.
Spaudos auditorijos tyrimą 2019 m. sausio-balandžio mėnesiais atliko tyrimų bendrovė „Kantar“. Šiais metais Spaudos auditorijos tyrimas buvo atliekamas pagal naują metodiką – apklausą namuose pakeitė apklausa telefonu ir internetu. Iš viso buvo apklausta 1616 Lietuvos gyventojų.