Žydrūnas Savickas: „Sporte milijonas dolerių nuperka vadinamąją „žalią šviesą“
Šį ketvirtadienio vakarą, 20 val., LNK laidoje „Valanda su Rūta“ įtakingiausi šalies žmonės kalbėsis apie tai, kas šiandien jiems rūpi ir kas neramina.
Kunigas Ričardas Doveika pasakoja, kad, palydint žmogų į amžinąją kelionę, dažniausiai artimųjų ašarose ir elgesyje bei išeinančiojo akyse perskaito žinutę: aš pavėlavau tave mylėti. Kunigas sako, jog tai atskleidžia gilią vertybių krizę šalyje. „Mes turime investuoti į šeimą, švietimą, kultūrą ir meną. Tik tada turėsime demokratinę Lietuvą ir galėsime kalbėti apie savo vaikų ateitį. Tada, kai stovėsime eilėse ne prie nukainuotų prekių, o prie bilietų į teatrą ar gerą koncertą arba knygynuose prie knygų, tada dienos pabaigoje eidami miegoti galėsime pasakyti – aš šiandien nepavėlavau tavęs mylėti.“
Būtent vertybių krizę kunigas įvardina kaip pagrindinę jį šiandien neraminančią problemą. Jam antrina ir kitas žinomas šalies vyras, galiūnas Žydrūnas Savickas. Jis pasakoja, kad pasaulyje mokami dideli pinigai už žalingų sveikatai maisto produktų reklamą, o sporte milijonas dolerių nuperka vadinamąją „žalią šviesą“, kuomet sportininkas netikrinamas dėl dopingo vartojimo. Jis sako, kad dėl šios priežasties mūsų šalies sportininkų pergalės tarptautinėse varžybose prilygsta stebuklui. „Jie varžybose kovoja ne tik su savo fizinėmis galimybėmis, bet ir prieš sistemą“, – sako Ž. Savickas.
Edukologė Austėja Landsbergienė sakys, jog šiandien tėvai turi mokytis gyventi su savo vaikais, nes spartus technologijų vystymasis pagilino kartų konfliktą. Ji patars, kada jau galima duoti vaikui naudotis išmaniaisiais įrenginiais ir kada reikia kalbėtis apie rūkymą, narkotikus ir seksualumą.
Naglis Bierancas laidoje atstovaus naują įtakos formą – nuomonės formuotojus. Visi, kurie naudojasi socialiniais tinklais yra skaitę ar matę tokių žmonių įrašus arbe net seka jų veiklą. Mums yra įprasta, kad įtakingais laikomi konkrečia veikla užsiimantys, savo srityje daug pasiekę žmonės – menininkai, mokslininkai, politikai, verslininkai. Tuo metu „influenceriai“ tarsi jokia konkrečia veikla neužsiima, bet jų nuomonė yra svarbi ir už tą nuomonę jie uždirba pinigus. Naglis sako, kad, žmonių akimis, nuomonės formuotojas yra tas, kuris „Instagrame“ turi daug patiktukų ir nieko neveikia. Žinomas vyras laidoje atskleis, kiek nuomonės formuotojas gali uždirbti už vieną įrašą socialiniame tinkle.