Gražioji epocha

Caroline Otero puikiai šoko, turėjo operos solistės balsą ir buvo viena brangiausių kurtizanių. Tačiau ji, aistringa lošėja, greitai prašvilpė sukauptus milijonus, 1890-ieji
Agathono Léonard’o „Šokėja su skraiste“ iš Elizabeth Taylor kolekcijos, 1898-ieji
Modelis demonstruoja kutiurjė Georges’o Doeuillet šifono suknelę ir kaip dama turėtų susukti jos klostes
Hectoras Guimard’as kūrė ne tik metro stoteles. Vienas ekstravagantiškiausių Paryžiaus pastatų Castel Béranger – irgi jo, 1895–1898 metai
Gustavas Klimtas mėgo vaizduoti lemtingas moteris. Šiuokart – net dvi: Juditą ir Salomėją viename asmenyje, 1909-ieji
Dar vienas Georges’o Doeuillet modelis Paryžiaus madų žurnale „Les Modes“+13
×
1 / 19Caroline Otero puikiai šoko, turėjo operos solistės balsą ir buvo viena brangiausių kurtizanių. Tačiau ji, aistringa lošėja, greitai prašvilpė sukauptus milijonus, 1890-ieji / Vida Press nuotrauka