Kazė Zimblytė

Meninės fotografijos korifėjaus Rimanto Dichavičiaus darytas portretas: „Gaila, kad nedaug Kazę fotografavau. Kai kas iš jos tyčiojosi, kai kas ją apspjaudė, o kai kas palaikė. Ji buvo stipri asmenybė – ėjo savo keliu ir  į nieką nekreipė dėmesio“
Kazė Zimblytė
1970-aisiais Kazė pradėjo tai, kas dabar tapo madingiausia meno srove: hepeningus, menines instaliacijas. Jiems erdvę rado Marijos ir Vlado Vildžiūnų sode sostinės Jeruzalėje
Savo hepeningais gamtoje, kai iškabindavo celofano ar ryžių popieriaus juostas, menininkė į visumą sujungdavo erdvę, judesį, garsą ir spalvą
Dar viena instaliacija: Vildžiūnų namą, lyg altorių per bažnytines šventes, Kazė padabino ištapytomis, išpieštomis popieriaus  juostomis
Vildžiūnų šeima svečiuose pas Kazę (su balta suknele) jos gimtojoje Briedžiūnų sodyboje+11
×
1 / 17Meninės fotografijos korifėjaus Rimanto Dichavičiaus darytas portretas: „Gaila, kad nedaug Kazę fotografavau. Kai kas iš jos tyčiojosi, kai kas ją apspjaudė, o kai kas palaikė. Ji buvo stipri asmenybė – ėjo savo keliu ir į nieką nekreipė dėmesio“ / Rimanto Dichavičiaus nuotrauka