A. Kriščiūno marškinėlių kolekcija: nuo S. Dali iki „Marso kronikų“

Algis Kriščiūnas / Audimas nuotr.
Algis Kriščiūnas / Audimas nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Šią savaitę pristatyta prekės ženklo „Audimas“ ir fotografo bei menininko Algio Kriščiūno marškinėlių kolekcija. Ryškūs ir intriguojantys paveikslai pirmą kartą tapo marškinėlių kolekcijos piešiniais, provokuojančiais nepatogiems klausimams ar pašiepiančiais kasdienybę.

„Šių penkių riboto leidimo marškinėlių kolekciją kūrėme žmonėms, kurie yra panašūs į mane. Tiems, kuriems sportas nėra pagrindinis gyvenimo užsiėmimas, tačiau aktyvus gyvenimas ir pozityvus mąstymas yra svarbiausi dalykai. Kiekvienas paveikslas pristato skirtingas istorijas, skatinančias neužsisėdėti vietoje ir gyventi spalvingus gyvenimus“, – tikina menininkas.

Menininko teigimu, visi jo paveikslai kviečia susimąstyti, o dažname jų žmonės gali pamatyti savo atspindį.

Marškinėliai
Marškinėliai / Audimas nuotr.

„Nors kiekvienas paveikslas, atspaustas ant marškinėlių, iššaukia skirtingas emocijas ir pasakoja skirtingas istorijas, visos jos skatina gyventi spalvingus gyvenimus. Pavyzdžiui, marškinėliai su siurrealistu Salvadoru Dali kviečia nebijoti būti truputį išprotėjusiais, visuomet daryti tai, kas šauna į galvą, juk patys didžiausi genijai taip darė. O marškinėliai pavadinimu ,,Marso kronikos“ kalba apie keliavimą ir primena, jog pasaulis nėra vien tik Vilnius, Radviliškis, Klaipėda ar Lietuva. Ir tai net ne žemė, o daug daugiau, negu galima įsivaizduoti.“

Kurdamas paveikslus marškinėlių kolekcijai, A. Kriščiūnas palietė ir daugiau gyvenimiškų temų.

Svajoklius jis skatina nebijoti savo svajonių ir „skristi radiatoriniais sparnais“, nors visi aplinkui sako, jog tai neįmanoma. O neišsemiamą žmonių santykių temą perteikia kaip bučiavimąsi per akvalangą, motyvuodamas tuo, kad pats brangiausias dalykas, kurį gali gauti gyvenime, – kito žmogaus artumas. O pats didžiausias stebuklas yra sugebėjimas atsiverti kitam žmogui ir kai jis atsiveria tau.

Gabrielė Martirosianaitė
Gabrielė Martirosianaitė / Audimas nuotr.

„Audimo“ prekės ženklo verslo vystymo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė pasakoja, kad dizainus, kuriuos norėjo pamatyti prekyboje, išrinko patys žmonės.

„Socialiniame tinkle pristatėme aštuonis Algio Kriščiūno piešinius ir stebėjome žmonių reakcijas ir komentarus. Balsavimo būdu buvo išrinkti penki, daugiausia simpatijų ir dėmesio sulaukę, piešiniai.“