Ar grožis turi reikalauti aukų? Ne, sako lietuviškas prekės ženklas
Modernus lietuvių prekės ženklas „Dear Freedom“ yra modernus ne tik savo išore, bet ir vidumi. Žiemą jis pasitinka su kolekcija, kuri skirta laisvai ir atsakingai moteriai, iš minios norinčiai išsiskirti ne prabangiais nutrijų kailiniais, o moderniais dirbtinio kailio paltais. Tikras kailis – tai atgyvena, kurios jau atsisakė garsiausi pasaulio mados ženklai.
Prisijungęs prie atsakingo vartojimo judėjimo už prekybą be kailio #furfree, organizuojamo organizacijos „Tušti narvai“, lietuviškas prekės ženklas nesutinka su mūsų senolių pamėgtu posakiu „Grožis reikalauja aukų.“. Grožis – tai vidinio ir išorinio spindesio sintezė. Tai išorinė laisvė ir vidinė ramybė. Moteris nebijo būti kitokia ir diktuoti madą, o ne ja sekti. Ji puikiai žino savo vertybes ir tai demonstruoja savo pasirinkimais.
„Dear Freedom“ kuria moterims, kurios yra laisvos viduje ir išorėje. Siekiame, kad savo kūryba laisvių neatimtume ir iš aplinkos, kurioje gyvename“, – savo pasirinkimą paaiškina prekės ženklo kūrėjos Rasa ir Kristina.
Be dirbtinio kailio dvispalvių paltų ir apykaklių, žiemiškoje kolekcijoje dominuoja architektūriškos formos, aiškūs siluetai, sodrios rudeninės spalvos ir, kaip jau įprasta, išskirtinės detalės. Vienas šio sezono favoritų – klasikinio kirpimo oversize tvido švarkas, kurio žaismingas akcentas – sagos.
Artėjant žiemos švenčių sezonui, kolekcijoje vyrauja dailios suknelės. Iš pirmo žvilgsnio kuklios suknios puošiasi žiemiškos prabangos spalvų ir medžiagų detalėmis. O jei vakarėlis ypatingas – aksominės suknelės ant petnešėlių neliks nepastebėtos.
Grožis ne tik nereikalauja aukų, bet išties yra lengvai pasiekiamas, kai mūsų išorė atspindi vidų, o grožio pasirinkimai yra ne tik drabužinės, bet ir gyvenimo būdo, asmenybės ir įsitikinimų atspindys.