Beyonce reklamuoja naują mados apsėdimą – laikinas tatuiruotes

Beyonce „Flash Tattoos“ reklamoje / „Flash Tattoos“ nuotr.
Beyonce „Flash Tattoos“ reklamoje / „Flash Tattoos“ nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
A
A

Kol vienos žvaigždės margina savo kūnus rafinuotomis tatuiruotėmis „visam gyvenimui“ (ar šalina ištatuiruotus buvusių mylimųjų vardus), atsiranda, kas į tokį kūno marginimą žiūri kaip į smagų žaidimą be ilgalaikių įsipareigojimų. Laikinos tatuiruotės, dar neseniai buvusios vaikiškų švenčių atributu, staiga tapo suaugusiųjų reikalu. Dar vienas to įrodymas – dainininkė Beyonce, tapusi laikinų tatuiruočių „Flash Tattoos“ reklaminiu veidu.

Praėjusią savaitę paskelbta, jog Beyonce bendradarbiaus su „Flash Tattoos“, prieš porą metų JAV gimusia kompanija, kuriančia madingas ir puošnias metalizuoto efekto laikinas tatuiruotes.

Specialią Beyonce tatuiruočių seriją sudarys net 57 atskiri grafinių elementai, dalis jų bus frazės iš garsių atlikėjos dainų, pavyzdžiui, „pretty hurts“, „flawless“ and „I woke up like this“. 

Beyonce „Flash Tattoos“ reklamoje
Beyonce „Flash Tattoos“ reklamoje / „Flash Tattoos“ nuotr.

Laikinas tatuiruotes, idealias, kai piešiniu kūną norisi papuošti vos porai ar trejetui dienų, pamėgo ir žvaigždės, ir naujausias tendencijas gaudančios stileivos.

Fotografai yra užfiksavę laikinomis tatuiruotėmis pasipuošusias Kirsten Stewart, Emmą Watson, Sarah Jessicą Parker, o paskutinysis itin ryškus pasirodymas pasidabinus laikinais kūno piešiniais – modelis Cara Delevingne Metropoliteno gala puotoje, kur jos rankas, kaklą ir pečius buvo apraizgę rytietišką tematiką simbolizojantys piešiniai (taip modelis interpretavo aprangos kodą „kinų stilius“).

Beyonce „Flash Tattoos“ reklamoje
Beyonce „Flash Tattoos“ reklamoje / „Flash Tattoos“ nuotr.

Šiuo metu vien JAV galima suskaičiuoti daugiau kaip tuziną kompanijų, siūlančių įsigyti įvairaus sudėtingumo ir stilistikos laikinų tatuiruočių – ir čia kalbama ne apie primityvius piešinėlius, bet apie tikrus mažus meno kūrinius, kurių autoriai yra žinomi šiuolaikiniai menininkai. 

Pavyzdžiui, prieš ketverius metus JAV įkurtai itin populiariai kompanijai „Tattly“ laikinas tatuiruotes kuria tokie menininkai, kaip Miltonas Glaseris, sukūręs žymųjį logotipą „I ♥ NY“ ar Stefanas Sagmeisteris, kūręs „Rolling Stones“ ir Davido Byrne'o albumų viršelius.

Minėtosios „Tattly“ laikinos tatuiruotės šiuo metu parduodamos 1000 parduotuvių 30-yje šalių, taip pat ir tokiose vietose, kaip Metropoliteno meno muziejus Niujorke ar „Colette“ parduotuvė Paryžiuje. 

TAIP PAT SKAITYKITE: Paryžiaus aukštosios mados šou viešnios: dėmesys detalėms

 

We got you covered with the Remix 1 Set. A collection of our top selling realistic designs.

A photo posted by tattly (@tattly) on