Bomberis ir Ugnė Martinaitytė sukūrė bendrą kolekciją
Drabužių dizainerių bendri projektai – kolaboracijos – su didžiaisiais prekių ženklais seniai nebėra naujiena, tačiau dizainerio kūrybinis duetas su mados tinklaraštininku Lietuvoje atsitiko pirmąkart. Minimalistinę madą didmiesčio gyventojams kurianti kostiumo dizainerė ir prekių ženklo OHMY įkūrėja Ugnė Martinaitytė suvienijo jėgas su mados apžvalgininku Arnoldu Remeika-Bomberiu.
Kolekcija, kurioje šeši modeliai vyrams ir tiek pat modelių moterims, vadinasi „Aš esu miestas“ – būtent toks yra apie miestą, madą, miestiečių stilių bei gyvenimo būdą rašančio A.Remeikos-Bomberio tinklaraščio šūkis.
„Kai Arnoldas pasiūlė drauge sukurti nedidelę kolekciją, nė sekundės neabejodama sutikau, – apie kolekcijos gimimą pasakoja U. Martinaitytė. – Esame bičiuliai, Arnoldas dėvi mano kurtus rūbus, mūsų estetinis aplinkos pajautimas labai panašus, todėl ir dirbti kartu buvo be galo lengva – supratome vienas kitą iš pusės žodžio.“
Pagrindinė kolekcijos spalva – juoda. „Man juoda – didelio miesto spalva. Ji praktiška, netepli, universali, lengvai derinama su kitomis spalvomis, tinka aktyviai gyvenančiam, daug dirbančiam žmogui. Kas sakė, kad ji nepuošni ir nuobodi? Girdėjote – juodą dėvintys žmonės gyvena spalvingus gyvenimus!“ – juokiasi A.Remeika-Bomberis.
Duetas nusprendė kartu sukurti tokius drabužius, kurie būtų patogūs, praktiški, tinkami dėvėti kasdien ir įvairiomis progomis. Vadinamojoje aktyviojo laisvalaikio stilistikoje sukurti modeliai tinkami ir leisti laisvalaikį, ir dirbti, o kai kurie – ir sportuoti. Be to, keli mini-kolekcijos modeliai yra unisex – skirti tiek vyrams, tiek moterims.
Bendroje kolekcijoje yra ir dvi bomberio tipo striukės – lengvesnė trumpa ir ilgesnė, pašiltinta, tinkama vėsiems žiemos orams. „Kaipgi be bomberio – juk tai klasikinis didelio miesto drabužis?! O ir mano blogo pavadinimas toks tik todėl, kad bomberis – miesto kultūros, stiliaus, gyvenimo būdo neatsiejama dalis“, – sako tinklaraštininkas.
Ar pirmasis bandymas bendradarbiauti su mados prekių ženklais gali tapti tradicija? „Esu žurnalistas, dizainerio ambicijų neturiu. Norą kurti drabužius turėjau nuo seno, ir dabar šis noras patenkintas. Neslėpsiu – ir procesu, ir rezultatu esu patenkintas, bet turiu grįžti prie savo darbų – tų, kuriuos išmanau geriausiai“, – atviras A.Remeika-Bomberis.
Savo ruožtu dizainerė, Vilniaus dailės akademijos absolventė U.Martinaitytė bendrą kolekciją su tinklaraštininku vadina netikėtu nuotykiu. „Tikiu bendradarbiavimu. Juk tokia ir yra kolaboracijos esmė – abu kūrėjai į bendrą projektą atneša savo unikalias idėjas tam, kad gimtų išskirtinis produktas. Neatmetu, kad ir ateityje svarstysiu tokius pasiūlymus, juolab kad jau turiu geros patirties – darbas su Arnoldu vyko lengvai.“