Desertų dekoratorė pataria: ką daryti, kad šventei užsakyti skanumynai nenuviltų nei išvaizda, nei skoniu
Tikriausiai daugelis esame susidūrę su situacija, kai tam tikras produktas nepatenkina lūkesčių ir gautu rezultatu paprasčiausiai liekame nusivylę. O ką jau kalbėti, jei tas rezultatas apskritai ne toks, kokio tikėjotės ar kokį matėte reklaminėje gamintojo nuotraukoje internete!
Įsivaizduokite, jog vestuvėms užsakytas tortas ne su sniego baltumo glajumi, o tiesiog padengtas rožiniu kremu. Arba kad ant jūsų sūnaus gimtadienio torto ne Betmenas, o negrabiai sulipdytas žmogeliukas... Kas šioje situacijoje kaltas? Paslaugų tiekėjas ar blogai kliento suformuluotas užsakymas? Ar klientas visuomet yra teisus? Taigi, ką daryti, kad užsakyti skanumynai nenuviltų nei išvaizda, nei skoniu?
Pasak „Keksiukų pasaulio“ vadovės, desertų dekoratorės Gintarės Zacharovos, žmonės ne visada įvertina gamintojus, į kuriuos kreipiasi, nepagalvoja, ar jie sugebės įvykdyti gautą užsakymą ir ar padarys tai 100 proc. gerai. Prieš pateikiant užsakymą gamintojui, reikėtų kritiškai įvertinti jo galimybes išpildyti jūsų norus ir daugiau pasidomėti jo kuriamu produktu, stiliaus braižu ar teikiama paslauga.
„Daugelis nesupranta, jog tam tikrų dekoracijų gamyba, tortų puošyba bei pateikimas gali užimti be galo daug laiko. Žmonės tiesiog randa nuotrauką internete, kurioje matomo torto ar keksiukų kaina svyruoja apie 300 svarų sterlingų, tačiau lygiai tokį patį šedevrą tikisi gauti už 30 eurų…
Sukurti tam tikrą dekorą kartais trunka dvi ar tris paras, o kartais ir savaitę, bet to neišmanančiam klientui sunku įvertinti deserto puošybos sudėtingumą“, – vieną pagrindinių nusivylimo gaminiais problemų įvardija pašnekovė.
Galutiniam gaminio išvaizdos rezultatui taip pat didelę įtaką turi pats kliento idėjos pateikimas gamintojui. G. Zacharova pasakoja, jog subtilus temos pateikimas kartais yra suprantamas tik žmogui, kuriam dovana skirta, nes jis į tą temą yra įsigilinęs ir ji jam teikia labai daug vaizdingų emocijų.
Kokia nors idėja mažai apie ją išmanančiam užsakovui gali pasirodyti tiesiog graži, tačiau profesionalui, kuris tai supranta, – nereali ir netikėta!
„Kad kuo geriau suvoktum kliento lūkesčius, įsigilintum į jo šventės temą, norimą sukurti vaizdą bei nuotaiką, būtina labiau jį pažinti, išsiaiškinti jo pomėgius, o tai užtrunka išties nemažai laiko“, – tikina patyrusi konditerinių gaminių dekoratorė.
„Realizavimas – vienas pagrindinių elementų siekiant tobulo rezultato. Kuriant desertų dekorą gali būti taikomos skirtingos, tačiau tarpusavyje suderintos technikos. Kai kurios dekoracijos yra kuriamos rankomis, be jokių įrankių, kitos – naudojant įvairias formeles.
Kai kurioms konditerinėms dekoracijoms sukurti prireikia trijų žmonių darbo ir užtrunka ne vieną dieną. Gamyba, džiūvimas, dažymas, pudravimas – visi šie dekoracijų gamybos žingsniai sukuria savitą efektą, ir tik tokiu būdu ir yra išgaunamas geriausias rezultatas. Visuomet ieškome aukso viduriuko, todėl ypač sudėtingų dekoracijų, kurios atima daug laiko, tiesiog atsisakome. Taip pat vengiame kremų, nes jie nepraktiški“, – saldumynų dekoro gamybos subtilybes dėsto G. Zacharova.
Prieš pateikiant užsakymą gamintojui, reikėtų kritiškai įvertinti jo galimybes išpildyti jūsų norus ir daugiau pasidomėti jo kuriamu produktu, stiliaus braižu ar teikiama paslauga.
Daugelis sutiks, jog dekoracijos yra itin svarbus keksiukų, tortų it kitų desertų akcentas, kuris ne tik sustiprina skonines savybes, bet ir kelia malonią nuostabą, įspūdingai puošia šventinį stalą. Kalbant apie išpopuliarėjusius keksiukus, didžiausią efektą sukuria jų bendras pateikimo vaizdas.
Anot keksiukų gamintojos, ji saldumynų dėžučių turiniui teikia išskirtinį dėmesį. „Iš dekoracijų kuriame tam tikrą piešinį, todėl atskiros papuošimų detalės klijuojamos jau bendrame rinkinyje, derinamos spalvos, kurios parenkamos remiantis vyraujančiomis tendencijomis, madomis ar pagal sezoną, papuošimai dėliojami tam tikra tvarka, kad keksiukų rinkinys atrodytų tarsi paveikslas“, – priduria G. Zacharova.