Dingo per kurjerių tarnybą siųstas 800 eurų vertės Monishos paveikslas: „Gaunu tik melagingas žinias“
Dailininkė, menininkė ir išskirtinių paveikslų autorė Modesta Butautytė, geriau žinoma Monishos slapyvardžiu, pasijautė, kaip pati sako, apvogta viduryje baltos dienos. Pagal užsakymą nutapiusi paveikslą, ji per siuntų pristatymo tarnybos kurjerį išsiuntė jį iš Vilniaus į Palangą klientei. Tačiau siuntinys, kurio vertė – 800 eurų, kaip paaiškėjo, nenukeliavo pas gavėją.
„DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvilas portalui Žmonės.lt patvirtino žinąs apie šią situaciją ir pateikė komentarą.
Gavėja sulaukė ne tos siuntos
Dailininkė sutiko savo istorijos versija pasidalinti su portalu Žmonės.lt ir sakė, kad yra pasipiktinusi tuo, kas dedasi.
„Susidūriau su vagimis ir melagiais“, – dėstė savo versiją Monisha ir papasakojo, kas įvyko toliau.
„Aš spalio 2 dieną Vilniuje užregistravau siuntą. Paveikslas turėjo keliauti į Palangą. Kitą dieną atvyko kurjeris, pasiėmė paveikslą ir jis dingo. Paveikslas buvo pradangintas nežinia kokia kryptimi.
Mano klientė siuntą gavo šeštadienį, nors DPD šeštadieniais ir nedirba. Dar blogiau, kad ji gavo ne paveikslą, o kažkokią kitą siuntą.
Supratusi, kad toji siunta yra per maža ir kad tai tikrai nėra paveikslas, ji kurjeriui atidavė siuntą atgal ir informavo mane apie šį nutikimą. Visą savaitę bandžiau gražiuoju raštu bendrauti su kurjerių tarnyba, tačiau gaudavau tik melagingas netikslias žinias“, – teigia Monisha.
Paveikslas per klaidą atsidūrė Lenkijoje
Kaip pati pasakoja, jai buvo aiškinama, kad paveikslas yra ieškomas, vėliau – kad surastas.
„Mano klientei pasakė, kad siunta buvo grąžinta man. Tai šlykštus melas ir dar nepasibaigusi istorija, nes aš nieko neatgavau. Galiausiai kreipiausi į Vartotojų teisių apsaugą, kur man buvo paaiškinta, kad turiu aiškintis tiesiogiai su kurjerių tarnyba ir rašyti jiems pretenziją. Užpildžiau anketą, tačiau reikalai nepajudėjo.
Netrukus komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila mane informavo, kad paveikslas per klaidą nugabentas į Lenkiją. Paprašiau, kad atsiųstų man raštišką patvirtinimą apie paveikslo grąžinimą, bet man buvo paaiškinta, kad skubos tvarka tai tikrai nebus daroma“, – piktinosi Monisha.
Apgailestauja dėl klaidos
Dailininkė teigė norinti viešai aiškintis šį nesusipratimą, mat susikalbėti ir išspręsti taikiai situacijos dėl susidariusios problemos tiesiogiai su tarnyba jai nepavyksta.
„DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila portalui Žmonės.lt sakė, kad gerai žino šią situaciją ir ji dabar yra sprendžiama.
„Bendravau tiesiogiai su šia kliente dėl situacijos, tačiau kadangi tai yra tam tikri techniniai dalykai – siuntos grąžinimas, valdymas – perdaviau tai toliau aiškintis kolegoms.
Mano žiniomis, dėl mūsų klaidos paveikslas tikrai atsidūrė Lenkijoje, tačiau jis tikrai nėra nei pavogtas, nei dingęs. Jis pasieks siuntos siuntėją arba tiesiai gavėją – tereikia šiek tiek laiko“, – sakė Tomas Vaišvila.