Dizainerė Kristina Lisauskė pristato naujovę planuojantiems pavasarinį atsinaujinimą
Didžiausiuose pasaulio prekybos centruose bei lyderiaujančių mados prekės ženklų užsienyje siūloma paslauga „Pirk dabar, mokėk vėliau“, po truputį tampa prieinama ir lietuvėms, norinčioms savo garderobą atnaujinti čia ir dabar.
Odinius aksesuarus pristatantis prekės ženklas „Gėda Pelėda“ – vienas pirmųjų Lietuvoje, pasiūlęs mados prekes pirkti išsimokėtinai be jokio pabrangimo.
„Ilgaamžiai odiniai gaminiai, kaip taisyklė, yra nepigūs ir dažna klientė turi šį pirkinį susiplanuoti. Bet ar dėl to reikia atsisakyti mėgstamų renginių ar nukelti atostogas? Norėčiau, kad taip nebūtų“, - teigia „Gėda Pelėda“ dizainerė Kristina Lisauskė.
Daug keliaujanti kūrėja sako, kad ir šią idėją parsivežė iš kelionės į Didžiają Britaniją.
„Jau senai pastebėjau, kad didieji prekybos centrai užsienyje turi savo kreditines korteles ar kitas galimybes už pagrindinius sezono pirkinius atsiskaityti dalimis, o štai Lietuvoje panašios galimybės suteikiamos dar ne visose srityse“, - sakė jau trejus metus savo prekės ženklą puoselėjanti dizainerė.
Anot K. Lisauskės, „Gėda Pelėda“ klientės dažniausiai yra aktyvios moterys, kurios taip pat daug keliauja, mėgsta lankytis kultūros renginiuose, investuoja į šeimyninio gyvenimo gerovę bei asmeninį tobulėjimą. Todėl joms labai svarbu, kad norimas pirkinys darniai įsilietų į suplanuotą biudžetą. „Bendradarbiaujant su „GF lizingu“ mums tai ir pavyko padaryti. Renkantis ilgiausią išsimokėjimo terminą brangiausia rankinė kainuos kiek mažiau nei 20 eurų per mėnesį. Tai ypač aktualu klientėms, perkančioms po kelis aksesuarus vienu metu“, - aiškino dizainerė.
Nuo 2016 metų, sulaukęs investuotojų dėmesio, „Gėda Pelėda“ ženklas pagrindinį dėmesį skiria prekės ženklo plėtrai Lietuvoje. Praėję metai buvo skirti el. bei fizinės prekybos plėtrai, dizainerės planas šiems metams sukoncentruotas į strategines su plėtra susijusias partnerystes, naujos studijos Kaune atidarymą ir gamybos pajėgumų didinimą, o kitais metais planuojama išplėsti kolekcijas ir pristatyti pirmąją „Gėda Pelėda“ rūbų kolekciją.