Drabužių kūrėja S.Šernė – apie nematomą verslo pusę: „Panikos priepuolis privertė keisti darbo krūvį“
Žinoma drabužių kūrėja, savo vardo prekės ženklo įkūrėja ir futbolininko Darvydo Šerno žmona Sandra Šernė jau beveik dešimtmetį sukasi mados pasaulyje ir savo kūriniais puošia klientes. Visgi, verslo kelias šioje industrijoje nebuvo lengvas: Sandrai teko priimti skaudžius sprendimus, atsisveikinti su vienais projektais bei pradėti viską iš naujo, negana to, moteris patyrė ir panikos priepuolį, kuris pareikalavo pokyčių, jog nenukentėtų sveikata ir šeima.
Šio sekmadienio laidos „Gyvenimas versle“ herojė, drabužių kūrėja bei savo vardo prekės ženklo įkūrėja Sandra Šernė įsitikinusi, kad drabužio misija ne tik pabrėžti privalumus, o trūkumus paslėpti, bet ir atskleisti žmogaus charakterį, o savo kuriamuose drabužiuose ji derina moteriškumą, eleganciją bei griežtumą.
„Aš būdavau linkus viską siūtis, nes nenorėjau atrodyti kaip visi ar visos ir nerasdavau ką nusipirkti, kas tiktų ir patiktų man. Kai siūdavausi sau, vis sulaukdavo klausimų, kur pirkau, kur siuvausi ir taip gimė mintis, kad galbūt tai yra idėja, ką galėčiau veikti. O ir gyvenimo sąlygos tam leido, nes vyras tuomet žaidė futbolą, laisvo laiko buvo, pašonėj palaikanti draugė, taip ir pradėjome“, – laidoje verslo kelio pradžią prisiminė Sandra.
Investavusios po 3,5 tūkst. Sandra su bičiule numatė pristatymo datą ir apie savo naująjį projektą paskelbė viešai. Tiesa, iš pradžių moteris neturėjo nei siuvimo ar konstravimo žinių, nei verslo plano, bet užteko begalinio noro, kad svajonė virstų realybe. Tačiau ilgainiui draugių keliai išsiskyrė, ir jei iš pradžių priimtas nelengvas sprendimas atrodė skaudus, galiausiai tai abiems atnešė gero.
„Deja, nors tai yra verslas, tuo pačiu tai ir kūrybinis procesas. Vieniems pavyksta pasidalinti darbus, kitiems kartais kertasi linijos, kuriose tu nori dirbti ir kažką daryti. Prieš tai buvęs prekės ženklas neturėjo savo braižo, kokį aš dabar turiu. Nenorėjau išeiti ir palikti, galvojau, kaip padaryti kitaip, bet kartais sunkūs sprendimai duoda dar daugiau. Atrodė, kad bus blogai, bet dabar viskuo labai džiaugiuosi“, – pripažino drabužių kūrėja.
Išsigryninusi savo dizaino konceptą, šiai dienai moteris sulaukia būrio jos drabužiais pasipuošti svajojančių klienčių. Maža to, savo įvaizdį svarbiausiai gyvenimo dienai patiki ir nuotakos. Ilgą laiką Sandra šiam verslui atidavė visą save, mėgindama išlaikyti balansą tarp asmeninio gyvenimo ir darbo, tačiau įvykęs panikos priepuolis privertė moterį sustoti ir iš naujo persidėlioti prioritetus.
„Aš suprantu, kas yra darbas. Mano tėvai buvo daug dirbantys ir manau, jog jeigu vaikai matys, kad aš daug dirbu, kad tėtis daug dirba, jie gal neužaugs tinginiais ir gal supras, kad reikia stengtis ir daug daryt. Tačiau dabar aš griežtai nebedirbu savaitgaliais. Turėjau labai didelį panikos priepuolį, nuo streso, nuo pervargimo, o ir pernai, kai vyras su vaikais vasarą praleido Palangoje, aš dirbau, skubėdavau pas juos penktadieniais, bet sekmadieniais turėdavau klientes, privalėdavau grįžti ir galiausiai supratau, kad su tokiu tempu nei vaikų matau, nei sveikatai gerai“, – apie verslo užkulisius atviravo Sandra.
„Gyvenimas versle“ – kiekvieną sekmadienį, 10:30 val. per „Lietuvos ryto“ televiziją.
Fotogalerija: